مهمترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز يكشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: تمام نگراني‌هاي معقول طرف مذاکره‌کننده را برطرف خواهيم کرد/ خروج اورانيوم غني‌سازي شده از ايران خط قرمز ماست ، "شاه‌ کلید" آمریکا در مذاکرات ژنو/ هدیه بزرگ غرب به ایران چه خواهد بود؟، ادعاي اقليت اصلاح‌طلبان درمورد تغيير هيئت‌رئيسه جبهه كذب است/ شكايت كواكبيان به كميسيون قضايي جبهه و... است

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

تمام نگراني‌هاي معقول طرف مذاکره‌کننده را برطرف خواهيم کرد/ خروج اورانيوم غني‌سازي شده از ايران خط قرمز ماست

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/7/21/1628666_295.jpg

معاون امور حقوقي و بين‌الملل وزير امور خارجه با بیان اینکه در مذاکرات ژنو به دنبال مذاکرات هدفمند و واقعي هستيم گفت: از هر آن چه مردم ايران بر اساس معاهدات بين‌المللي برخوردارند ذره‌اي کوتاه نخواهيم آمد و همه نگراني‌هاي معقول طرف مذاکره‌کننده را برطرف خواهيم کرد.

"شاه‌ کلید" آمریکا در مذاکرات ژنو/ هدیه بزرگ غرب به ایران چه خواهد بود؟

 طی هفته‌های اخیر و با داغ شدن موضوع مذاکرات ایران و گروه 1+5 در ژنو نزد رسانه‌ها، بسیاری از تحلیل‌گران معتقدند طرف غربی برای ایجاد انگیزه، هدیه قابل توجهی را همراه خود به پایتخت سوئیس خواهد آورد.

نهادهاي نظارتي و مالي به پرونده "ب - ز" ورود كردند
عضو كميسيون اصل 90 مجلس از ورود نهادهاي نظارتي و مالي به پرونده "ب - ز" خبر داد.

آیا پروژه محروم‌سازی ایران از غنی‌سازی در ژنو کلید می‌خورد؟
 برخی منابع اعلم کرده‌اند که طرف غربی در پی آن است که انواعی از محدودیت‌ها را به برنامه غنی‌سازی ایران تحمیل کرده و آن را مادام‌العمر کند؛ مطابق توافقی که 1+5 در ژنو پیشنهاد خواهد کرد ایران باید الی‌الابد بپذیرد که هرگز از حقوق کامل خود در ان پی تی بهره‌مند نخواهد بود.

ادعاي اقليت اصلاح‌طلبان درمورد تغيير هيئت‌رئيسه جبهه كذب است/ شكايت كواكبيان به كميسيون قضايي جبهه
سخنگوي جبهه اصلاح‌طلبان با اعلام اينكه هر نوع تغييرات در هيئت رئيسه جبهه تا تصويب منشور آيين‌نامه آن تكذيب مي‌شود، گفت: با توجه به اطلاعيه اخير برخي از اقليت جبهه در اعلام تغييرات هيئت رئيسه علاوه بر اين كه يك تخلف تشكيلاتي محسوب مي‌شود، مصطفي كواكبيان به عنوان رئيس جبهه شكايت خود را به كميسيون قضايي جبهه اعلام خواهد داشت.

آسیب‌شناسی تعامل مجلس با دولت‌های نهم و دهم؛ پیشنهادهایی برای دولت یازدهم
 مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی ضمن آسیب شناسی چگونگی تعامل مجلس با دولت‌های نهم و دهم، پیشنهادهایی در این زمینه فراروی دولت یازدهم قرار داد.

تکليف را روشن کنيد، بالاخره سخنگو چه کسي است؟!

در حالی که سخنگوی جبهه اصلاح‌طلبان معتقد است هیچ تغییری در هیئت رئیسه، ریاست و سخنگوی این جبهه صورت نگرفته است، دبیر این جبهه از انتخاب "حق‌شناس" به عنوان رئیس و سخنگوی این جبهه خبر می‌دهد.

مبارزه ملت ایران با جریان استکبار و آمریکا شیطان بزرگ یک اصل است

 جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با انتشار بیانیه‌ای گفت: مبارزه ملت ایران با جریان استکبار و آمریکا شیطان بزرگ یک اصل است که ناشی از ماهیت انقلاب اسلامی است.

اتاق فکر جبهه پيروان با محوریت باهنر اداره می‌شود/ قصد جایگزین برای عسگراولادی نداریم

سخنگوی جبهه پیروان با بیان اینکه اتاق فکر جدیدی در جبهه پیروان خط امام و رهبری ایجاد نشده است، گفت: اتاق فکر توسط هیئت‌رئیسه جبهه با محوریت باهنر اداره می‌شود.

اعلام آمادگي بوشهر براي ساخت نيروگاه
اتمي شماره 2/ تعيين محل نيروگاه نماينده كنگان، دير، جم و عسلويه با بيان اينكه اين منطقه استعداد و ظرفیت خوبی براي ساخت نيروگاه اتمي دارد، گفت: در حال مذاکره هستیم تا این مهم تحقق پیدا کند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار