شهردار منطقۀ 9 تهران با اشاره به ویژه برنامه های دهه ولایت از برپایی ایستگاه های فرهنگی و سلامت در سطح محدوده خبر داد وگفت:به مناسبت روز عرفه:مراسم دعای پر فیض عرفه در صحن مقدس امامزادگان عبدالله و زید ( ع ) برگزار میشود.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، به مناسبت دهه ولایت ، ویژه برنامه های متعدد فرهنگی در نظر گرفته شده و برنامه های اجرایی از شب عید قربان شروع و تا عید غدیر خم ادامه خواهد داشت. وی تصریح کرد: مراسم پر فیض دعای عرفه نیز روز سه شنبه هفته جاری در صحن مقدس امامزادگان عبدالله و زید (ع) برگزار می شود.

سلطانی افزود: از دیگر برنامه های دهه ولایت ، برگزاری نماز عید قربان در آستان امامزادگان، محفل انس با قرآن ، غبار روبی مزار شهدا و ..... بوده که طبق زمان بندی معینی اجرا می شود. شهردار منطقۀ 9 با اشاره به عرضه دام و ذبح بهداشتی آن در سطح منطقه نیز گفت: فضایی به مساحت 200 متر مربع در حاشیه بزرگراه فتح برای استقرار و فروش دام و طیور بهداشتی و ذبح زیر نظر دامپزشک در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: غرفۀ فروش دام بهداشتی از شب عرفه تا روز عید در خدمت شهروندان بوده تا با سهولت و اطمینان خاطر در این سنت الهی شرکت کنند. شهردار منطقۀ 9 خاطر نشان کرد: درحال حاضر تزئین و چراغانی محلات 8 گانه و بویژه محدوده میدان آزادی انجام سنت و ایجاد غرفه های سلامت و ارائه خدمات رایگان به شهروندان و همچنین شناسایی و تکریم سادات جز کارهای پیش بینی شده در هفتۀ ولایت است.

به گفتۀ وی به مناسبت فرا رسیدن روز عرفه و عید سعید قربان ویژه برنامه ای با عنوان جشن ایمان و بندگی در مساجد و مراکز فرهنگی برگزار می شود./ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار