"روایت ناتمام یک فصل معلق"، به نویسندگی و کارگردانی هومن سیدی، از دوشنبه، 22 مهر، در تالار حافظ اجرا می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران وبه نقل از روابط عمومی و امور بین المللی بنیاد رودکی، هومن سیدی، نویسنده و کارگردان نمایش "روایت ناتمام یک فصل معلق" با بیان اینکه تالار حافظ برای اجرای این نمایش مناسب است، خاطرنشان کرد: تصمیم گرفتیم این تالار را برای اجرا انتخاب کنیم که در این راستا مسئولان تالار حافظ و آقای سیامک احصائی، که همزمان با گروه ما نمایش " قرار" را در این تالار اجرا می کند، بسیار همکاری کردند.

وی در ادامه افزود: تالار حافظ تمام ویژگی های لازم را ندارد، اما با توجه به اینکه دو نمایش "روایت ناتمام یک فصل معلق" و "قرار" همزمان اجرا می شوند، می توانیم بدون مزاحمت در کنار هم اجرا کنیم. البته فکر می کنم برای نمایش آقای احصائی ایجاد مزاحمت کرده ایم.

این هنرمند در خصوص تغییرات احتمالی نمایش به دلیل تغییر تالار اجرا اظهار کرد: متن کار تغییر نکرده، ولی طبیعتا به دلیل اجرا در تالاری جدید، شیوه اجرایی تغییراتی کرده است؛ با توجه به اینکه اجرای قبلی در کافه صورت گرفت، باید المان های کافه را اضافه و فکری برای گروه موسیقی می کردیم.

کارگردان نمایش "روایت ناتمام یک فصل معلق" در خصوص تغییر گروه موسیقی در این نمایش نیز تصریح کرد: خوشبختانه پس از اجرای پیشین نمایش، اتفاقات خوبی برای گروه "پالت" افتاد و در حال حاضر هم تور اروپا دارند و به همین دلیل نمی توانستیم همکاری کنیم، اما دوستان گروه "پالت"، آقای حبیب بدیری  و گروه "کلم بند" را معرفی کردند که گروهی نوپا و با توانایی های بسیار خاصی اند و تصمیم دارند به زودی آلبومی منتشر کنند و برای این نمایش علاوه بر موسیقی متن، دو قطعه را تنظیم کرده اند. هرکدام از این گروه ها حس و حال و طراوت خود را دارند و هنر هرکدام زیبایی خودش را دارد.

سیدی با اشاره به داستان نمایش تشریح کرد: داستان نمایش در مورد سه فصل زندگی از آدم های عادی جامعه است که یا در مسیر اشتباه و یا تحت الشعاع تصمیم اشتباه افراد قرار می گیرند؛ سعی کردیم داستان بسیار اجتماعی، رئال و بدون فخرفروشی باشد.

هومن سیدی، باران کوثری، آزاده صمدی، نوید محمدزاده، علی سرابی و مهدی صباغی بازیگران این نمایش اند.

گفتنی است، نمایش " روایت ناتمام یک فصل معلق" از 22 مهر تا 20 آبان ماه هر روز به جز شنبه ها ساعت 17 و 18:15 در تالار حافظ اجرا می شود و علاقه مندان به منظور تهیه بلیت می توانند به سایت تیوال مراجعه کنند./ي2
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار