مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری کرج از راه‌اندازی سامانه خرید و فروش محصولات کشاورزی و مواد غذایی در آینده‌ای نزدیک در کرج خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران  به نقل از پایگاه خبری شهرداری کرج، آرش یگانی اظهار داشت: به منظور ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان کرجی سامانه مجازی خرید و فروش محصولات کشاورزی و موادغذایی با همکاری بانک کشاورزی در کرج راه‌اندازی می‌شود.

این مسئول در ادامه سخنان خود با اشاره به اهمیت نظام توزیع و محصولات کشاورزی و مواد غذایی بیان کرد: این مهم عمده‌ترین مشکل اختلاف بین قیمت تمام شده دریافتی تولید کنندگان و پرداختی مصرف کننده نهایی است.

وی با بیان اینکه برخی افراد سهم زیادی در بالا رفتن قیمت محصولات دارند، گفت: لازم است بسترهایی ایجاد شود تا تولیدکنندگان محصولات خود را بدون واسطه در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری کرج عنوان کرد: این سازمان با همکاری بانک کشاورزی راه‌اندازی سامانه مجازی خرید و فروش محصولات غذایی را پیش بینی کرده است.

یگانی همچنین به جلسات متعددی که در این خصوص با مسئولان بانک کشاورزی برگزار شده است، اشاره کرد و با بیان اینکه بسترهای لازم برای راه‌اندازی این مهم فراهم می‌شود، اظهار امیدواری کرد: تا آخر مهرماه جاری این سیستم در کرج راه‌اندازی شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.