یکی دیگر از محصولاتی که اپراتور ژاپنی NTT DoCoMo برای زمستان امسال معرفی کرده است، دیوایسی است حد فاصل Galaxy S4 و Galaxy Note 3 با نام Galaxy J.

Galaxy J به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ با نام مدل SC-02F فعلا فقط برای بازار ژاپن عرضه می‌شود، اما ممکن است سامسونگ نیز همچون اچ‌تی‌سی کمی بعد این محصول را با نامی متفاوت، وارد بازار جهانی کند.



Galaxy J از سیستم عامل اندروید 4.3 و یک صفحه نمایش 5 اینچ از نوع Super AMOLED HD بهره می‌برد. از دیگر مشخصات فنی این تلفن می‌توان به پردازنده 4 هسته‌ای 2.3 گیگاهرتز Snapdragon 800 ،حافظه رم 3 گیگابایت و پشتیبانی از شبکه مخابراتی Xi LTE اشاره کرد که سرعت انتقال اطلاعات را تا 150 مگابیت در ثانیه میسر می‌کند. این تلفن همچنین از دوربین اصلی 13 مگاپیکسل در پشت و دوربین 2 مگاپیکسل در جلو، برخوردار است.



در محصول جدید سامسونگ طراحی مشابه به بدنه هر دو موبایلنوت ۳ و اس ۴ دیده می شود با این تفاوت که این تلفن در رنگ‌بندی شاد و جذاب شامل صورتی، سفید و آبی عرضه خواهد شد. تفاوتی که در طراحی این تلفن نسبت به اس 4 قابل مشاهده است، یکسان بودن رنگ دکمه فیزیکی Home با بدنه پشتی دستگاه است. بدنه Galaxy J مقاوم در برابر آب و گرد و غبار عرضه خواهد شد.



تلفن گلکسی جی سامسونگ از یک باتری 2600 میلی آمپرساعتی بهره برده و از درگاه microSD و NFC نیز پشتیبانی می‌کند.

گزارش از پریسا کابلی


دریچه فناوری اطلاعات در شبکه های اجتماعی

         



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۴۵ ۱۷ دی ۱۳۹۲
کی میاد ایران!؟قیمت ؟!
Iran (Islamic Republic of)
سشسشس
۲۰:۰۷ ۲۱ مهر ۱۳۹۲
آقا اینارو نزارین شاید یکی نداشته باشه بخره . اینارو می بینه دلش می خواد ! آرزوش میشه ! آرزو رو با خودش به گور می بره!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
saman
۱۴:۰۱ ۲۲ مهر ۱۳۹۲
گل گفتی
Iran (Islamic Republic of)
reza
۱۵:۳۰ ۲۱ مهر ۱۳۹۲
لطفا گوشی ها رو با هم مقایسه کنید تا ما بتونیم یه گوشی خوب برای خودمون پیدا کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
جاوید
۱۳:۲۶ ۲۱ مهر ۱۳۹۲
به نظر گوشی خوبی میاد
آخرین اخبار