مانور مديريت بحران و پدافند غيرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران به منظور سنجش ميزان آمادگي اين شرکت به هنگام حوادث غيرمترقبه آبان ماه سال جاري برگزار مي شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران،‌ پرورش مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: 4 آبان ماه سال جاري مانور مرکز مديريت بحران در هفته پدافند به مدت 4 روز برگزار مي شود.

وي با بيان اينکه امسال از نظر تشکيلات حوزه بحران آب از خدمات ويژه سازمان تشکيل شده افزود: اين مانور با سه رويکرد فني تخصصي امنيتي اجتماعي رسانه برنامه ريزي شده که حدود 60 درصد بحران برعهده شرکت هاي معين و جايگزين مي باشد.

پرورش اظهار داشت: در اين مانور 40 درصد کار برعهده آب و فاضلاب استان تهران و 60 درصد باقي مانده برعهده شرکت هاي معين و جانشين است. همچنين در حوزه پدافندي درصد کار برعهده آب و فاضلاب استان تهران مي باشد. 

وي با بيان اينکه 3 هزار و 500 نفر در اين مانور مشارکت دارند افزود: 13 شرکت از استان هاي گيلان، مازندران، البرز، سمنان، قزوين، قم و ... درگير اين مانور هستند.

مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران تصريح کرد: در اين مانور 89 سناريو تعريف شده که 45 مورد آن مربوط به بحران 19 مورد مربوط به پدافند و 25 مورد ديگر آن مربوط حوادث غيرمترقبه است که در پاکت هاي سربسته در روز مانور براي سنجش آمادگي تعريف شده است.

وي ادامه داد: شرکت آب و فاضلاب تمرين هاي زيادي براي بالا رفتن آمادگي شرکت و ارائه خدمات مطلوب انجام داده است. 

وي بارز ترين قسمت کار اين مانور را از مدار خارج شدن تله متري تهران عنوان کرد و افزود: با خارج شدن اين قسمت از مدار بايد به صورت دستي 35 متر مکعب در ثانيه آب تهران را مديريت کنيم.

محمدرضا احمدنسب قائم مقام مديرعامل رئيس مرگز مديريت تهران و پدافند غيرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران در ادامه اين نشست گفت: 850 ميليون تومان براي برگزاري اين مانور بودجه مصوب شده که با در نظرگرفتن اعتبار استان هاي معين و جانشين قطعا اعتباري بيش از دو ميليارد تومان براي برگزاري اين مانور لازم است.

وي اظهار داشت: در اين مانور اتوماسيون اداري يک روز کامل از مدار خارج مي شود و بايد حوزه معاونت برنامه ريزي شرکت که متولي اين مانور است پيش بيني هاي لازم را انجام دهد.

وي در پايان خاطرنشان کرد: در اين مانور مطالعات آبرساني انجام شده و براي رفع مشکل آب شيرسيار در نظر گرفته شده است.

برچسب ها: مانور ، مدیریت ، آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار