ترکي با بيان اينکه679 هزار طرح در شوراي اشتغال استان به تصويب رسيده است، گفت: بانک ها در فرصتي 15 روزه مهلت دارند تا طرح ها را مجدد بررسي کنند.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، نعمت اله تركي معاون برنامه ريزي استانداري تهران  در نشست شوراي اشتغال استان تهران گفت: تاكنون 2300 ميليارد تومان توسط بانك ها در قالب تسهيلات زودبازده به متقاضيان اشتغال در استان پرداخت شده است.
 تركي  افزود: از سال 84 سقف و رقمي براي استان درخصوص تسهيلات زودبازده در نظر گرفته شده كه تاكنون نزديك به 2300 ميليارد تومان آن تحقق یافته است.
تركي خاطر نشان کرد: مجموعاً قريب به 67 هزار طرح در شوراي اشتغال استان به تصويب رسيده كه تعداد 28452 از اين طرح ها جهت دريافت تسهيلات زودبازده به بانك ها معرفي شده اند و اين تسهيلات را دريافت كرده‌اند و در واقع مي‌توان گفت كه 67 درصد از اعتبارات تخصيص يافته به تسهيلات زودبازده محقق شده است.
وي افزود: همچنين تعداد 25437 طرح از مجموع طرح هاي مصوب دركارگروه اشتغال به بهره‌برداري رسيده و مجموعاً 80510 فرصت شغلي در اين طرح ها ايجاد شده است.

معاون برنامه ريزي و اشتغال استانداري تهران تأكيد كرد: كارگروه اشتغال استان هردو هفته يكبار تشكيل جلسه خواهد داد و به بررسي و رفع مشكلات و موانع برسرراه اشتغال می پردازد.
تركي افزود: بانكها در فرصتي 15 روزه مهلت دارند تا طرح‌ها را مجدداً بررسي كرده و اگر طرح قابليت دريافت تسهيلات زودبازده را نداشتند آنها را مجدداً به دستگاهها ارجاع دهند.
وي گفت: پرداخت 73 ميليارد وام براي مشاغل خانگي در نظر گرفته شده است كه نيازمند همت عالي از سوي بانكها است و در واقع بانكها تكليف قانوني دارند كه اين وام‌ها را بپردازند./ل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار