"سروش صحت" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

"پژمان" با استقبال روبرو مي‌شود / طنز جديدي را در دست نگارش دارم

"سروش صحت" كارگردان سريال "پژمان" گفت: هم اكنون در حال نگارش يك سريال طنز هستم.

"سروش صحت" كارگردان سريال "پژمان" در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران در خصوص كار جديد اظهار داشت: هم اكنون با "ايمان صفايي" مشغول نگارش يك سريال طنز هستيم و هنوز نامي براي آن انتخاب نكرديم.

وي در خصوص همكاري دوباره با برادران قاسم خاني در اين سريال جديد عنوان كرد: ما هميشه به صورت تيمي با هم كار مي‌كنيم و به تبع نيز در اين سريال هم با برادران قاسم خاني همكاري داريم ولي جزئيات كامل آن را در آينده اعلام خواهيم كرد.

وي در پايان در خصوص استقبال مردم از سريال "پژمان" خاطرنشان كرد: تاكنون 9 قسمت از اين سريال پخش شده و هنوز 16 قسمت آن باقي مانده و به نظر من مخاطبان از "پژمان" استقبال خوبي خواهند كرد و برايشان جذاب است.

انتهاي پيام/

برچسب ها: سروش صحت ، طنز ، نگارش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
محمد یوسفی
۰۹:۱۲ ۲۲ مهر ۱۳۹۲
واقعا آقای پژمان جمشیدی مثل فوتبالش مارا روسفید کرد آدم فکر می کنه سالها هنرپیشه بوده با بازی حوبش دست تمام عوامل فیلم درد نکند
Iran (Islamic Republic of)
سوزان
۱۸:۳۰ ۲۱ مهر ۱۳۹۲
خداییش تا قبل از این سریال منم به شخصه آقای جمشیدی رو نمیشناختم .آخی ...اما حالا دیکه چرا بیشتر از هر بازیکن دیگه میشناسمشون .و بخاطر شجاعتشون هم تحسینشون میکنم
Iran (Islamic Republic of)
مهسا
۱۸:۲۴ ۲۱ مهر ۱۳۹۲
خداییش خیلی قشنگه .دست آقای صحت و بقیه دست اندرکاران این سریال درد نکنه مخصوصا آقای جمشیدی که با بازی قشنگو رونشون نشون دادن میتونن تو بازیگری هم ستاره بشن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۹ ۲۱ مهر ۱۳۹۲
سلام و خسته نباشید به عوامل سریال پژمان
لوکیشن همه ی سریال هایی که از تلویزیون پخش میشه یا قبرستونه یا بیمارستان یا در حال مرده کشین ، تازه داشت با این سریال یه ذره دلمون شاد میشد که اینم به مرده کشی رسید یعنی روزی میرسه که یه سریال بسازین که از این فضاها فاصله بگیرین .
آخرین اخبار