آلودگی های مواد غذایی از جمله آلودگی برنج های وارداتی در دولت جدید پیگیری می شود.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران حاضر در محل؛  دکتر شهریاری، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در همایش "روز جهانی غذا" گفت: ميزاني ناهماهنگی بین استاندارد و برخی دستگاههای نظارتی وجود دارد.

وی با بیان اینکه در زمینه محصولات پروتئینی و سبزیجات مشکلات بسیاري داریم تصریح کرد: باقیمانده سموم در میوه و سبزیجات  در حد  مجاز  نیست و ما وظيفه داشتيم که اين اطلاعات را به مردم بدهيم که بر همين اساس اطلاعات بدست آمده از 13 نوع برنج آلوده توسط سازمان استاندارد جمع آوري شده بود اما آنها را مجبور کردند مصاحبه اي را بدهند و بگويند که آلوده نيست در حاليکه واقعيت نداشت.
وظیفه داشتیم ما این اطلاعات را به مردم بدهیم و اطلاعات به دست آمده در مورد 13 نوع برنج آلوده توسط سازمان استاندارد جمع‌آوری شده بود اما آنها را مجبور کردند مصاحبه‌ای بدهند و بگویند که آلوده نیست. در حالی که واقعیت نداشت. - See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13920721000403#sthash.CXFTALMA.dpuf

وي  اظهار کرد: آلودگی مواد غذایی در دولت یازدهم پیگیری می شود  و سلامت مردم باید در اولویت قرار گیرد  و به مشکلات سلامت به صورت یک مسئله جدی پرداخت.

رئیس  کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: بسیاری از افراد در کشور ما سوء تغذیه دارند و از کمبود کالری و مواد پروتئینی و مواد لبنی رنج می برند همچنين  بیماری های مشترک بین انسان و دام  یکی از مشکلات مهم کشور بوده  و خطرات تهدید کننده ای برای جامعه  به دنبال دارد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار