تيم مس کرمان که در فصل اخير در جدول رده بندي ليگ برتر جايگاه مناسبي ندارد. اکنون با 11 بازي انجام داده 6 امتياز کسب کرده و در رده 16 در قعر جدول قرار دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تيم مس کرمان در دو فصل اخير تا پايان هفته دوازدهم در دو ليگ سيزدهم و دوازدهم از آخرين تيم هاي جدول است و اکنون در وضعيت مناسبي به سر نمي برد.

مس کرمان در ليگ دوازدهم با 12 بازي انجام داده توانسته بود تنها 3 برد کسب کند و 3 بازي خود را نيز با مساوي به پايان برساند و 6 بازي ديگر خود را به حريفان خود واگذار کرد و 6 باخت در کارنامه خود به ثبت رساند.

تيم مس همچنان از خط حمله ضعيفي در اين دوره از رقابتها برخوردار بود و 7 گل وارد دروازه حريفان خود کرده است و اما گل خورده اين تيم از آمار بالايي برخوردار نيست و به نسبت با 9 گل خورده از خط دفاعي خوبي برخوردار بود.

بنابراين تفاضل گل اين تيم 2 بوده است و در کل با 12 امتياز در رده ي چهاردهم قرار داشت و باز هم شرايطش نسبت به اين دوره از رقابتها بهتر بود. اما در ليگ سيزدهم يعني ليگ کنوني مس از 16 تيم حضور يافته در ليگ برتر شانزدهمين تيم بود و با يازده بازي انجام داده و يک بازي عقب افتاده ي خود که با تيم استقلال بوده است. حتي يک برد هم نداشته است و تمامي بازي هاي خود را واگذار کرده است.

اين تيم 6 امتيازي را هم که کسب کرده از 6 مساوي بوده که گرفته است و 5 بازي ديگر خود را دو دستي به حريفان خود واگذار کرده است.

خط حمله اين تيم به شدت ضعيف عمل کرده و 5 گل بيشتر نتوانسته در بازي هاي خود به ثمر برساند.

همچنين خط دفاعي مس از عملکرد قابل قبولي برخوردار نبوده است و 12 گل دريافت کرده است و تفاضل 7 را براي اين تيم رقم زده است و اکنون تيم مس با 11 بازي انجام داده ي خود و کسب 6 امتياز در رده ي شانزدهم قرار دارد و احتمال سقوط اين تيم را به رده هاي پايين تر مي توان پيش بيني کرد مگر اينکه در نيم فصل دوم درصدد تغيير شرايط خود برآيد و قعر جدول رها کند تا دلهره اي براي سقوط به مرحله بعد نداشته باشد.

پايان متن/آق
برچسب ها: مس کرمان ، عملکرد ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار