غلامرضا کریمی گفت: اردوی تیم ملی جوانان از روز شنبه آغاز می شود و البته هنوز کادرفنی تیم ملی به صورت کامل مشخص نشده است.

سرمربی تیم ملی بوکس جوانان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: هدایت تیم ملی بوکس جوانان توسط فدراسیون به من داده شده و قرار است تا 27 بوکسور معرفی شده از روز شنبه به تمرینات تیم ملی بیایند تا اردوی این تیم به صورت رسمی آغاز شود.

وی افزود: تیم ملی بوکس جوانان از همین حالا برای مسابقات قهرمانی بوکس جوانان جهان که از 9 اسفندماه آغاز می شود آماده می شوند.

وی تصریح کرد: مسابقات قهرمانی بوکس جوانان جهان به احتمال فراوان به میزبانی بلغارستان برگزار خواهد شد و مشت زنان قدرتمندی از سراسر جهان در آن حضور پیدا خواهند کرد که ما نیز باید برای حضور هرچه بهتر در این مسابقات آماده شود.

 کریمی تاکید کرد:  مقصودی مدیر تیم های ملی تمایل دارد تا نوجوانان نیز در  تمرینات تیم ملی حضور پیدا کنند بنابر این پس از برگزاری مسابقات  درون اردویی و انتخاب  مهره های برتر،  نوجوانان نیز به جمع تمرینات  اضافه خواهند شد. 

وی در خصوص محل برگزاری  عنوان کرد:  پیشنهادهایی در خصوص برگزاری اردو در شیرودی وجود داشت که البته  هنوز مشخص نیست  اردو در این محل برگزار شود یا نه.

کریمی در مورد سن ملی پوشان نیز بیان کرد:  برخی از مشت زنان ما وجود دارند که تا اسفند ماه و پس  از سال  میلادی وارد رده سنی  بزرگسالان می شوند  و به تیم ملی در  این سن اختصاص خواهند داشت. 

وی در پایان گفت: برنامه های تیم ملی بوکس جوانان به فدراسیون ارائه شده است که در آن شرکت در تورنمنت برون مرزی  و هم چنین رقابت داخلی مد نظرمان است که امیدواریم با شروع اردوی تیم ملی به همه برنامه هایتان دست پیدا کنیم./آق
برچسب ها: برخی ، از ، مشت زنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار