عضو تیم کاراته نوجوانان ایران در بخش کومیته پسران، با تاکید براینکه به کسب مدال طلای مسابقات جهانی اسپانیا می اندیشید، گفت: آرزویم این است که با پرچم مقدس کشورم روی سکوی قهرمانی قرار بگیرم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، "امیررضا میرزایی" متولد 17 اسفندماه 1376 و متولد آستانه است و در حال حاضر به همراه خانواده اش در استان قزوین زندگی می کند.
 
او زیر نظر "قسمت آسیابری" درباشگاه اتحاد تمرین کاراته را آغاز کرد و تلاش و کوشش سبب شد تا به پیراهن تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی اسپانیا برسد.
 
مدال برنز مسابقات بین المللی ترکیه که چندی پیش برگزار شد اولین مدال برون مرزی این کاراته کای نوجوان کشورمان محسوب می شود.
 
"امیررضا میرزایی" کومیته کای وزن منهای 57 کیلوگرم تیم ملی نوجوانان ایران در خصوص شرایط خود اظهار کرد: با نزدیک شدن به زمان حضور درمسابقات جهانی اسپانیا بر شدت تمرینات ما افزوده شده است و تمامی نفرات آماده مبارزه در تاتامی جهانی هستند.
 
وی افزود: صبح و بعدازظهر تمرینات آماده سازی را زیر نظر مربیان با تجربه تیم ملی دنبال می کنیم و تقریباً در آمادگی 70 تا 80 درصدی هستیم و تا مسابقات جهانی به اوج آمادگی می رسیم.
 
میرزایی در خصوص برپایی اردوی تیم ملی در شیراز گفت: امکانات لازم از سوی هیات کاراته استان فارس فراهم شده است و خوشبختانه حضور در این اردو، باعث ایجاد تنوع مثبت در روند آماده سازی تیم ایران گردیده است.
 
وی که اولین سال حضورش در اردوی تیم ملی را تجربه می کند، گفت: هم اکنون پیشرفت قابل ملاحظه ای نسبت به روزهای نخست حضورم در اردو داشته ام و خوشبختانه مربیان تیم ملی نیز این مساله را تایید می کنند.
 
میرزایی در پایان خاطرنشان کرد: می خواهم سالها در خدمت تیم های ملی رده های سنی مختلف ایران باشم و کسب مدال جهانی اسپانیا می تواند در این مسیر کمک شایانی به من داشته باشد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار