شهردار منطقه 17 از ثبت 24 هزار و 636 تماس تلفنی با سامانه 137 از سوی شهروندان جنوب غرب تهران از آغاز سال جدید تا مهرماه سال جاری خبر داد.

 
 
به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، بهروز محمدزاده با اعلام این مطلب گفت: سامانه 137 منطقه  از ابتدای سال 1392 تا کنون بیش از 24 هزار پیام دریافت کرده و با پاسخگویی به حدود 100 درصد از پیام ها جزو مناطق برترشهرتهران در زمینه جلب رضایت شهروندان قرار گرفته که شهرداری ناحیه 2 نیز بیشترین تعداد پیام ثبتی از سوی شهروندان را به خود اختصاص داده است.
 
محمدزاده با اشاره به اینکه سامانه 137 پل ارتباطی شهروندان با شهردار است افزود: توجه به اطلاع رسانی، آموزش همگانی و مشارکت به عنوان 2 رکن اساسی جلب مشارکت شهروندان و فرهنگ سازی برای آشنایی و نزدیکی هرچه بیشتر شهروندان در زمینه استفاده ازخدمات این مرکز برای مشارکت در مدیریت شهری تنها بخشی از رویکردهای مهم مرکز سامانه 137 منطقه است. به گفته مسئولان سامانه 137 شهرداری منطقه روزانه به صورت میانگین بیش از 120 پیام  در سامانه منطقه ثبت می شود.
964628
برچسب ها: تماس ، شهروندان ، تهران ، سامانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۲۱ مهر ۱۳۹۲
با سلام من ساکن شرق تهران خیابان پیروزی هستم که با سامانه 137 تماس گرفتم و مشکل محله ما رو نیز حل کردن . خواستم تشکر کنم از زحمات عزیزان در سامانه 137 که انقد پیگیر هستن در کار هاشون با تشکر
آخرین اخبار