رئیس مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: تلاش می‌کنیم تا پایان امسال 50 دستگاه دوربین‌های نظارت تصویری در محورهای مواصلاتی کشور نصب و راه‌اندازی کنیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ داریوش امانی دیروز در جریان سفر به اردبیل و در دیدار با مسئولان حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل با بازدید از روند سرویس‌دهی منابع مدیریت راه‌ها در استان اردبیل اظهار داشت: مرکز مدیریت راه استان اردبیل یکی از پیشروترین، بهترین و با تجهیزات‌ترین مرکز در سطح کشور است که اقدامات و کارهای بسیار خوبی در این مرکز انجام شده و باید تلاش شود از این امکانات به بهترین نحو استفاده شود تا اثر‌گذاری بیشتری داشته باشد.

وی افزود: اعتبار مرکز مدیریت راه در سال‌جاری 16 میلیارد تومان بوده که تلاش می‌کنیم در این سال تعداد 50 دستگاه دوربین‌های نظارت تصویری در تمامی استان‌های کشور نصب و راه‌اندازی کنیم.

امانی گفت: با توجه به نقش مهم و اساسی این مرکز در آگاه‌سازی از چگونگی وضعیت راه‌های مواصلاتی به ویژه در فصل زمستان و فصول پرتردد و نیز عملکرد بسیار مثبت اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های اردبیل در اطلاع‌رسانی از صدا و سیما باید تلاش شود تا کارها به صورت تیمی صورت گرفته و اثرگذاری بیشتری در رفتار ترافیکی مردم ایجاد شود.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های کشور علاوه بر شرکت در جلسه‌ای که با حضور مدیران کل راه و شهرسازی، هواشناسی، اداره کل حمل و نقل و پایانه‌ها و فرماندهی پلیس راه استان برگزار شد، از مرکز مدیریت راه و شهرسازی و اداره کل هواشناسی استان نیز بازدید کرد/س.

برچسب ها: اردبیل ، دوربین ، های ، نظارت ، تصویری ، در ، جاده ، ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.