وزیر کشور با بیان اینکه همه گروه‌های سیاسی باید در وزارت کشور احساس امنیت کرده و تلاش کنند مبتنی بر قانون رفتار سیاسی را شکل دهند، گفت: وزارت کشور به دنبال سیاسی‌کاری نیست.

 رحمانی فضلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، در مراسم تودیع و معارفه استاندار مرکزی در اراک گفت: وزارت کشور در حوزه سیاسی به دنبال مدیریت سیاسی است، وزارت کشور یک حزب و طرف سیاسی نیست و به دنبال کار سیاسی و سیاسی‌کاری نخواهد بود.

وزیر کشور افزود : ما در این وزارتخانه به گونه‌ای عمل ‌می‌کنیم تا با شفافیت، مسئولیت‌پذیری و قانونمندی عرصه سیاسی را کارآمد‌تر کنیم.

رحمانی فضلی گفت: همه گروه‌های سیاسی باید در وزارت کشور احساس امنیت کرده و تلاش کنند مبتنی بر قانون رفتار سیاسی را شکل دهند.

وی افزود : امروز ضروری‌ترین موضوع در حوزه سیاسی رفتار قانونی سیاسی است که باید محقق شود.

وزیر کشور همچنین با اشاره به اولویت‌های وزارت کشور در حوزه فرهنگی افزود: احترام به ارزش‌ها، همگرایی، احترام به خانواده، تقویت قانونگرایی و رفتار مناسب در جامعه از اولویت‌های ما در وزارت کشور در حوزه فرهنگی است وما باید همانطور که حکومت دینی با پشتوانه دینی به مردم عرضه می‌کنیم مسابقه خیرات فرهنگی در کشور راه بیندازیم.

رحمانی با اشاره به اولویت‌های وزارت کشور در حوزه امنیتی گفت : در این حوزه نگاه وزارت کشور امنیت جامع پایدار است که با حضور قوی مردم در صحنه‌ها محقق می‌شود.

وی گفت: در حوزه سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی تلاش داریم امنیت را افزایش دهیم البته هم‌اکنون در وضعیت مطلوبی از نظر امنیتی هستیم اما تلاش داریم امنیت را در همه حوزه‌ها از جمله حوزه امنیت اخلاقی امنیت سرمایه‌گذاری، امنیت غذایی، امنیت رسانه‌ای و ... افزایش دهیم./س

برچسب ها: وزارت ، کشور ، سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.