ملی پوشان فوتسال معتقدند که باید مزد ماهها تلاش خود را بگیرند و برای رقابتهای سخت جام جهانی کوچک برزیل کاملا آماده هستند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، جواد اصغری‌مقدم عضو تیم ملی فوتسال گفت: مسابقات جام جهانی کوچک بسیار سخت است، تجربه حضور در دو جام جهانی کوچک را دارم.

وي در ادامه تصریح کرد: گروه ما بسیار سخت است، در این گروه با تیم‌های آرژانتین، برزیل و ژاپن هم‌گروه هستیم، باید تلاش زیادی کنیم و اردوهای خوبی داشتیم که در نهایت 14 نفر امشب به این مسابقات عازم می‌شوند.

 علیرضا وفایی ملی‌پوش فوتسال گفت: خدا را شکر اردوهای بسیار خوبی را برگزار کردیم. بچه‌های ما شرایط خوبی داشتند و برای کسب نتیجه به جام جهانی کوچک برزیل می‌رویم. من تجربه جام جهانی کوچک را ندارم اما در مسابقات آسیایی حضور داشته‌ام كاملا آماده هستم. ديدارهاي سختي را پيش روداريم اما حريف دست و پا بسته اي براي حريفان خودنخواهيم بود.

مجتبي نصيرلو-دروازه بان تيم ملي نيز خاطرنشان کرد: كاملا آماده هستيم تا با حريفان پر قدرت خود به رقابت بپردازيم. بازيهاي سختي داريم اما با توجه به اردو هاي كوتاه مدت و همچنين اردوي برزيل، فك رم يكنم كه به آمادگي خوبي برسيم و از حيثيت ايران دفاع كنيم. فوتسال ايران در جايگاه بسيار خوبي است و ما مي رويم تا از جايگاهمان دفاع كنيم.
برچسب ها: وفایی ، فوتسال ، مصاحبه ، مزد ، جهانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار