هنوز اصفهانی‌ها از سرخوشی قهرمانی سه وزنه‌بردار این استان در مسابقات قهرمانی آسیا خارج نشده‌اند که شایعه دوپینگ دو وزنه‌بردار بر روی ورزش اصفهان سنگینی می‌کند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی آسیا که حدود دو ماه قبل برگزار شد، سه وزنه‌بردار اصفهانی موفق شدند به عنوان قهرمانی در دسته‌های مختلف دست پیدا کنند و به عنوان نمایندگان اصفهانی برای رقابت‌های وزنه‌برداری جهان معرفی شوند.

قهرمانی این سه وزنه‌بردار و حضور همزمان آن‌ها در تیم ملی وزنه‌برداری اتفاق بزرگی برای وزنه‌برداری اصفهان محسوب می‌شد و به نظر می‌رسد افق تازه‌ای پیش‌روی وزنه‌برداری این استان باز شده است، اما این خوشی‌ها دوامی نیافت.

در حال حاضر از جمع سه وزنه‌بردار اصفهانی قهرمان آسیا تنها رسول تقیان در اردوی تیم ملی وزنه برداری حضور دارد و دو وزنه‌بردار دیگر در اردوهای تیم ملی حضور ندارند که مصدومیت دلیل این امر عنوان شده است، اما با این وجود برخی از رسانه‌ها با انتشار اسامی مخفف از مثبت شدن آزمایش دوپینگ دو وزنه‌بردار اصفهان خبر می‌دهند و دلیل غیبت این دو وزنه‌بردار را مصدومیت نمی‌دانند.

این شایعات که در پی مثبت اعلام شدن نتیجه آزمایش دوپینگ یک دونده ملی‌پوش، به اوج خود رسیده، تاکنون واکنش خاصی از سوی فدراسیون وزنه‌برداری نداشته است، اما برخی معتقدند عدم حضور دو وزنه‌بردار اصفهانی در اردوی تیم ملی اعلام پنهانی دوپینگ به این دو بوده است و پس از اعتراض صورت گرفته و بررسی این اعتراض رأی نهایی اعلام می‌شود.

با این وجود چه این شایعه درست باشد و چه نادرست، در مسابقات جهانی وزنه‌برداری رسول تقیان در دسته 77 کیلوگرم تنها نماینده وزنه‌برداری استان اصفهان خواهد بود و تمام امید و آرزوهایمان را باید به مدال‌آوری وی محدود کنیم./ج1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.