پایگاه خبری صهیونیستی دبکا که به نزدیکی‌اش به سرویس‌های اطلاعاتی و امنیتی رژیم صهیونیستی معروف است، گزارشی را درباره آخرین تغییر و تحولات میدانی جاری در سوریه به ویژه در منطقه مرزی جولان منتشر کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ، دبکا در گزارش خود تاکید می‌کند که فرماندهان نظامی اسرائیل درحال بررسی موضع خود در قبال تحولات جاری در سوریه از جمله در قبال ارتش سوریه و گروه‌های مسلح هستند.
این پایگاه خبری صهیونیستی در ادامه می‌افزاید: دوایر امنیتی ارتش اسرائیل درحال بررسی نتایج و تحولات ناشی از نبردهای جاری میان ارتش سوریه با گروه‌های مسلح در منطقه جولان هستند و موضوع بازتاب این نبردها بر اسرائیل به ویژه در صورت پیروزی ارتش سوریه در آنها از جمله قضایایی است که به شدت ذهن فرماندهان ارتش اسرائیل را به خود مشغول کرده است.
براساس پیش‌بینی‌های دبکا وضعیت گروه‌های مسلح در سوریه به طور کلی و منطقه جولان به طور خاص بسیار اسفبار است و در این تردید وجود ندارد که پیروزی با ارتش سوریه خواهد بود و اینکه نتایج این نبرد تفاوت چندانی با نبردهای پیشین ندارد.
این پایگاه خبری صهیونیستی در ادامه تاکید کرده است که قضیه فرار گروه‌ها و عناصر مسلح یا تسلیم آنها در این منطقه مرزی امری حتمی است و هم اکنون تنها عامل زمان مطرح است.
همچنین دبکا به بیم و هراس‌های اسرائیلی در خصوص تسلط مجدد ارتش سوریه بر منطقه مرزی جولان و ناکامی گروه‌های مسلح در این منطقه نیز اشاره می‌کند.
این پایگاه خبری صهیونیستی در ادامه تاکید کرده است، تغییر و تحولات منطقه جولان اسرائیل را در برابر دو گزینه قرار می‌دهد، یا خط قرمز را زیر پا بگذارد و وارد منطقه جولان شود و یا به عدم دخالت خود ادامه دهد و شاهد فروپاشی بیش از پیش گروه‌های مسلح باشد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار