عضو حزب اعتماد ملي گفت: نشست فصلي حزب اعتمادملي با محورهايي همچون ايجاد صدايي واحد درميان اين جريان سياسي ادامه دارد.

"محمدجواد حق‌شناس" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به جلسه اخير جبهه اصلاح‌طلبان، اظهار داشت: طبق مفاد جلسه 15مهرماه، دبیر جبهه تقویم زمانبندی شده‌ای را تا پايان سال ارائه کرده و پیش‌بینی این است که اعضای جبهه در ماه دو جلسه داشته باشند.
 
وی با بیان اینکه اولین جلسه دوشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد، ادامه داد: قرار است درمورد فعال‌ترشدن کميته‌هاي جبهه و عملکرد آن در 6ماه دوم سال جاري در شورا تصميم‌گيري شود.

 حق‌شناس اضافه کرد: دیدار با سران سه قوه در دستور کار جبهه اصلاح‌طلبان قرار دارد که زمان آن منوط به تصمیم‌گیری دفاتر این سه قوه است.
 
وی با اشاره به فعالیت غیررسمی حزب اعتماد ملی افزود: آخرین نشستی که شورای مرکزی این حزب داشت، مردادماه سال جاري بود که قرار است نشست‌ها به طور فصلی برگزار شود.
 
عضو حزب اعتماد ملي با اشاره به تفاوت جبهه اصلاح‌طلبان و شورای هماهنگی اصلاحات تصریح کرد: جبهه اصلاح‌طلبان در دو سال گذشته مجموعه‌ای از احزاب اصلاح‌طلب بودند که با خط و مشی عملگرایانه و حضور حداکثری در فضای سیاسی، همچنین افزایش مشارکت ملی به ویژه در انتخابات فعالیت داشته و یک نگاهی عملگرایانه به آرمان‌های اصلاح‌طلبان دارند، همچنين هدف‌گذاري جبهه اصلاح‌طلبان براين محور است که يک صداي واحد در مجموعه جريان اصلاح‌طلبي به وجود آيد.
 
وی با بیان اینکه نگاه جبهه اصلاح‌طلبان با محوریت منافع ملی و حرکت در چارچوب قانون بوده است، خاطرنشان کرد: تاکنون ادعایی از شورای هماهنگی جبهه اصلاحات مبنی بر اینکه جبهه اصلاح‌طلبان با این شورا هماهنگی ندارد، نشنیده‌ام و ضمن احترام به اعضای شورای هماهنگی شورای اصلاحات، باید گفت؛ آنها در حوزه خود فعالیت کرده و در برخی مواضع با هم همسویی داريم.
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار