سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری مرحله دوم سی و ششمین دوره مسابقات قرآنی شهرستان‌های بویراحمد و دنا 25 و 26 مهرماه جاری خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران رامین چرومی به برگزاری سی و ششمین دوره مسابقات قرآنی شهرستان‌های بویراحمد و دنا اشاره کرد و گفت: مرحله شهرستانی این مسابقه قرآنی در بخش‌های قرائت، ترتیل، و حفظ، اذان، ابتهال، مدیحه‌سرایی و هم‌خوانی برگزار می‌شود.

سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه سی و ششمین دوره مسابقات قرآنی شهرستان‌های بویراحمد و دنا در بخش قرائت، ترتیل و حفظ ویژه خواهران و برادران 18 و 19 مهر ماه در فاطمیه امامزاده عبدالله (ع) برگزار شد، گفت: بخش‌های دیگر مسابقات قرآنی 25 و 26 مهر ماه در امامزاده عبدالله نیز برگزار می‌شود.

این مسئول ادامه داد: این مسابقات در دو قسمت خواهران و برادران و در دو رده سنی بالای 16 سال و زیر 16 سال در رشته‌های حفظ یک جزء، دو جزء، پنج جزء، 10 جزء، 20 جزء و حفظ کل قرآن، قرائت، ترتیل، مفاهیم، اذان و تواشیح در فاطمیه امامزاده عبدالله (ع) شهر یاسوج برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه آزمون مفاهیم سوم آبان‌ماه در فاطمیه امامزاده عبدالله (ع) یاسوج برگزار می‌شود، گفت: شرکت‌کنندگان در بخش‌های مختلف راس ساعت هشت صبح روزهای 25 و 26 مهرماه در مکان امامزاده عبدالله یاسوج واقع در جاده آبشار حضور یابند.
برچسب ها: یاسوج ، قرآن ، مسابقات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.