سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی شرکت کرد و گفت: ما حریف را به خوبی آنالیز کرده بودیم و می دانستیم که آنها قصد حمله به عمق دفاع ایران را دارند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، رحیم میرآخوری دقایقی پیش در نشست خبری بعد از دیدار دو تیم ایران و عربستان که آخرین دیدار از سری مسابقات گروه D قهرمانی جوانان زیر 19 سال آسیا بود، گفت: بازیکنان ایران با توکل به خدا توانستند در سه بازی آخر به ویژه در بازی مقابل عربستان که مهم و سرنوشت ساز بود پیروز شوند.

وی ضمن تشکر از باز یکنان تیم ایران و تمامی کسانی که در این چند ماه برای آماده سازی تیم زحمت کشیدند، گفت: دو تیم ایران و عربستان دو بازی در فاصله زمانی کم انجام دادند ولی دیدیم از نظر بدنی هیچ کدام از تیم کم نیاوردند و تیم ایران تا آخرین لحظه جنگید.

میرآخوری ادامه داد: این طبیعی بود که بازی هجومی که در مقابل لبنان انجام دادیم در مقابل عربستان انجام ندهیم زیرا ما نیاز به برد داشتیم و توانستیم بعد از ثمر رساندن گل بازی را کنترل کنیم. عربستان توانست بازی خوبی را انجام بدهد ولی ما عربستان را خوب آنالیز کرده بودیم و می دانستیم که می خواهند به عمق دفاع ایران حمله کنند.

سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران ادامه داد: ولی ما توانستیم سیستم دفاعی را خوب چیده و مهاجمان عربستان را کنترل کنیم. مرحله مقدماتی با مرحله نهایی کاملا فرق می کند و ما مراحل استعداد یابی را در تمام نقاط کشور انجام خواهیم داد و از بازیکنان نوجوانان نیز که چند روز دیگر در مسابقات جام جهانی شرکت می کنند می توانیم بهره ببریم.

میرآخوری همچنین دلیل تعویض سردار ازمون را افت بدنی عنوان کرد و گفت: ما سریع اقدام به تعویض سردار کردیم و او را به بیمارستان متتقل کردند.

سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران در پایان میزبانی کرمان در مسابقات گروه D قهرمانی جوانان زیر 19 سال آسیا را خیلی خوب دانست و گفت: مسئولتن برگزاری مسابقات با ما همکاری خوبی داشتند و از همه هوادارن و فوتبال دوستان کرمانی به دلیل حمایت هایشان از تیم ملی تشکر می کنم./آق
برچسب ها: میرآخوری ، جوانان ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار