سرمربی تیم ملی فوتسال پیش از اعزام تیمش به برزیل به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، خسوس کاندلاس در مورد شرایط تیم ملی فوتسال گفت: خواستیم قبل از سفر به برزیل تمرینی در ایران داشته باشیم. برنامه‌ریزی‌هایمان را انجام دادیم و طبق برنامه جلو می‌رویم. قبل از حضور در جام جهانی کوچک هفت جلسه در برزیل تمرین می‌کنیم و یک روز مانده به اولین بازی خود در یک دیدار دوستانه به مصاف گواتمالا می‌رویم.

سرمربی تیم ملی فوتسال در مورد اینکه آیا تیمش می‌تواند در جام جهانی کوچک برزیل را شکست دهد، خاطرنشان کرد: می‌رویم بهترین عملکرد را داشته باشیم و بعداً معلوم می‌شود چه نتایجی خواهیم گرفت. برای داشتن بهترین عملکرد امروز داریم تمرین می‌کنیم.

وی در مورد پیش‌بینی‌اش از عملکرد تیم ملی در مسابقات جام جهانی کوچک گفت: برای پیش‌بینی زود است باید سعی کنیم به بهترین نحو ظاهر شویم و امیدوار به آینده باشیم.

سرمربي تيم ملي  در مورد اینکه سیستم جدیدی را در فوتسال ایران داشته است، اظهار داشت: سعی ما این است که بازیکنان بهترین شرایط را داشته باشند. هرچقدر شرایط بازیکنان بهتر باشد به تبع آن سیستم جلو می‌رود.

خسوس اظهار داشت: ما در آنجا با دو تیم لیگ برتری برزیل نیز به صورت دوستانه بازی می‌کنیم آن دو تیم جزو تیم‌های خوب این لیگ هستند. ضمن اينكه با تيم گواتمالا هم يك ديدار دوستانه قبل از آغاز رقابتها خواهيم داشت. در مجموع سه ديدار  تداركاتي و 7 جلسه تمرين برگزار خواهيم كرد.

خسوس در پاسخ به این سؤال که او به حرم امام رضا(ع) رفته و چه شده که اشک ریخته است، خاطرنشان کرد: می‌توانم بگویم زمانی که به حرم امام رضا(ع) رفتم روحیه و حال و هوای متفاوتی داشتم که تاکنون آن را تجربه نکرده بودم./آق
برچسب ها: خسوس ، فوتسال ، برزیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار