جی لوید ساموئل امروز هم در تمرینات استقلالیها حاضر نشد تا سریال غیبتهای تکراری وی تکمیل شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تمرینات امروز عصر تیم فوتبال  استقلال ساعت 16 امروز در کمپ ناصر حجازی آغاز شد و با وجود اینکه قرار بود ساموئل از شنبه به تمرینات بپیوندند وی باز هم نیامد تا مسئولان باشگاه استقلال از علت غیبت وی عاجز بمانند.

احمد جمشیدیان هم به دلایل نامشخص چند روزی است زیر نظر کادر پزشکی تمرینات خود را پیگیری می کند و در تمرین امروز غایب بود.

عبدالجلیل گل‌چشمه مهاجم سابق ابومسلم مشهد و همبازی سابق علیرضا واحدی نیکبخت در تمرین امروز  استقلال شرکت کرد و نظاره گر تمرینات بود.

بازیکنان استقلال تمرینات امروز را با تمرینات هوازی آغاز کرده و سپس در گروه‌های دو و سه نفره کار ترکیبی انجام دادند. در مرحله آخر تمرین هم  بازیکنان در یک سوم زمین به کار دفاع و حمله در دو گروه آبی و نارنجی پرداختند.

بعد از حضور داود حقی در کنار آبی پوشان، در تمرینات امروز تیم فوتبال استقلال امیر میربزرگی هافبک فصل گذشته پیکان هم حاضر شد تا در صورت صلاحدید امیر قلعه نوعی از نیم فصل به جمع  استقلالیها اضافه شود.

میربزرگی در تمرینات امروز عصر آبی پوشان همراه سایر بازیکنان در تمرینات گروهی شرکت کرد.

سید مهدی رحمتی و آرش برهانی ساعت 15:45 وارد محل تمرین شدند سپس آبی پوشان به تمرین گروهی پرداختند.

بازیکنان استقلال پس از استراحتی مختصر زیرنظر امیر قلعه نوعی تمرین را با نرمش گرم کردن و ریکاوری دنبال کردند.

همچنین رحمتی به همراه سایر دروازه بان ها تیم استقلال تمرینات گروهی را جداگانه دنبال کردند، پس از آن آبی پوشان 15 دقیقه بازی وسطی را انجام دادند.

آبی پوشان سپس به مدت 45 دقیقه تمرین که شامل ریکاوری بود، به دو گروه تقسیم شدند و به صورت فشرده به بازی پرداختند.

تمرین رأس ساعت 17:15 به پایان رسید.

پايان متن/مح

برچسب ها: فوتبال ، استقلال ، باشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار