پرس تي وي به نقل از يک تحليل گر آمريکايي از ادامه خفقان در خصوص 11 سپتامبر خبر داد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛ شبکه تلويزيوني «پرس» در مطلبي به قلم دکتر کوين بَرِت ، اسلام‌شناس و تحليل‌گر مسايل آمريکا و خاورميانه نوشت: آيا دولت آمريکا از تاکتيک تهاجم، ارعاب و حتي قتل و از بين بردن آزادي بيان در سراسر جهان استفاده مي‌کند تا جنايات داخلي مربوط به حادثه 11 سپتامبر 2001 را مخفي نگاه دارد؟

دکتر کراکت گراب، يکي از انديشمندان برجسته‌اي که روايت دولت آمريکا در مورد حادثه 11 سپتامبر را به چالش مي‌کشد، صراحتا و علنا نيروهاي پنهان کننده حقيقت در مورد 11 سپتامبر را به يک سري قتل و اقدام به قتل از جمله تلاش براي قتل خود وي متهم کرده است. اليزابت وودورت، کارشناس علوم ارتباطات مدارکي را منتشر کرده است که نشان مي‌دهد آژانس امنيت ملي ( يا يک آژانس ديگر با قابليت‌ها و اختيارات مشابه) اينترنت را سانسور کرده و از فراگير شدن شواهد در مورد حادثه 11 سپتامبر جلوگيري مي‌کند. دکتر گراب، پروفسور ِ فيزيک با مدرک دکتري از موسسه فناوري کاليفرنيا در مصاحبه با برنامه راديويي نگارنده اين مقاله، به توصيف يک سري اقدامات عليه جان خود پرداخت که بعد از انتشار کتاب وي در سال 2011 تحت عنوان «فريب ملي در مورد مرکز تجارت جهاني» صورت گرفت. دکتر گراب همچنين مقالات ديگري در رابطه با حقيقت 11 سپتامبر در مجله مهندسي مکانيک و ديگر مجلات دانشگاهي و علمي معتبر منتشر کرده است.

وي با اشاره به کتاب جديد خود تحت عنوان «آناتومي کشتارهاي جمعي» گفت: «من صرفا به کشتاري که در روز 11 سپتامبر 2001 صورت گرفت اشاره نمي‌کنم بلکه به قتل‌هاي توضيح داده نشده و مبهم شاهدان حمله 11 سپتامبر و حقيقت جويان در مورد اين حمله نيز اشاره دارم: مايکل دوران، ديويد گراهام، برتا چامپين.... موضوع جالب اين است که برتا چامپين و نانسي هميلتون هر دو به صورتي مرموز توسط خودرو زير گرفته شدند. و چيزي که من را به يک معقتد ِ راسخ تبديل کرد، اين است که وقتي من اولين کتابم را در مورد حادثه 11 سپتامبر منتشر کردم، تلاش‌هاي مرموز و عجيبي صورت گرفت تا من توسط خودرو زير گرفته شوم. واقعا غيرقابل باور بود! من شاهد حمله 11 سپتامبر نبودم؛ من تنها يک فيزيکدان هستم که مي‌گويم هيچ مدرکي از گزارش رسمي 11 سپتامبر پشتيباني و حمايت نمي‌کند.»

وقتي از دکتر گراب خواسته شد که اقدامات عليه جان خود را توصيف کند، وي پاسخ داد: «در واقع چندين مورد وجود دارد. به دو مورد آن که در سال 2011 رخ داد اشاره مي‌کنم. در اولين مورد... يک روز صبح براي قدم زدن به خيابان رفتم. و ديدم که يک وانت با سرعت بسيار زياد از کنار من عبور کرد... سپس ناگهان توقف و با سرعت بسيار زياد به سمت من حرکت کرد... احساس کردم که راننده اين وانت قصد داشت من را زير کند اما تا زماني که عصر همان روز صندوق پست خود را باز نکرده بودم به اين موضوع اطمينان نداشتم. زماني که صندوق پست خود را باز کردم، صداي روشن شدن موتور يک خودرو را شنيدم و ديدم که خودرويي با سرعت زياد در فاصله‌اي 40 تا 50 متري با من، در حال حرکت به سمت من است. صندوق پستي‌ام پر از نامه بود..اگر آنها را بيرون مي‌آوردم، آن وانت با توجه به سرعتي که داشت (حدود 100 کيلومتر در ساعت) و با توجه به اينکه مستقيما در حال حرکت به سمت من بود، حتما من را زير مي‌گرفت.» 

کتاب «آناتومي کشتارهاي جمعي» دکتر گراب به مرگ‌هاي مشکوک نوزده شاهد يا حقيقت جو در مورد حادثه 11 سپتامبر مي‌پردازد؛ بري جنينگز، بورلي اکارت، کنت يوهانمن، کريستوفر لنديس، پل اسميت، ژنرال ديويد ولرلي، سالواتور پرينکيوتا، دبورا پالفري، باربارا اولسن، مايکل اچ دوران، ديويد گراهام، برتا چامپين، نانسي هميلتون، سوزان جوين، پري و بت کوسينيچ (برادر و خواهر دنيس کوسينيچ، نماينده کنگره)، ديويد کلي، پرسانا کلهشتي و سناتور پل ولستون.

اليزابت وودورت، يک محقق ديگر بر اين باور است که جنايتکاران ِ سرپوش گذار بر حملات 11 سپتامبر همچنان در حال سانسور اينترنت و محدود کردن آن هستند. وودورت طي يکي از مصاحبه‌هاي اخير خود به شواهد و مدارکي اشاره کرد مبني بر اينکه وبسايت‌هاي گوگل و يوتيوب دستکاري شده‌اند تا از انتشار گسترده فيلم‌هاي ويديويي در مورد حقيقت 11 سپتامبر جلوگيري کنند. ماه گذشته، در دوازدهمين سالروز حملات 11 سپتامبر ، فيلم ويديويي شبکه راشا تودي تحت عنوان «عمليات نورتوودز و 11 سپتامبر» نزديک به 250 هزار بار ديده شد و در آستانه اين بود که با ميليون‌ها بازديد روبرو شود اما ناگهان از نتايج جستجوي گوگل و يوتيوب برداشته و پيدا کردن آن از طريق روش‌هاي معمول جستجو غير ممکن شد. نيروهايي بي‌نام و نشان، با حذف موثر «عمليات نورتوودز و حادثه 11 سپتامبر» از اينترنت، از فراگير شدن يکي از جنجالي ترين کليپ‌هاي ويديويي عصر ما جلوگيري کردند. 

متاسفانه، اين سانسور اينترنتي محدود به دستکاري موتورهاي جستجو نيست. به گفته وودزورت، نامه‌هاي الکترونيکي بي‌شماري از سوي افراد مختلف نيز سانسور شده‌ و مي‌شوند تا از انتشار و همه گير شدن ويديوي «عمليات نورتوودز و 11 سپتامبر» جلوگيري شود. ماه گذشته، وودورت و عده‌اي ديگر از جمله افرادي حرفه‌اي در زمينه فناوري اطلاعات زماني که تلاش کردند نامه‌هاي الکترونيکي را ارسال کنند که در آدرس آنها عنوان «عمليات نورتوودز و 11 سپتامبر» وجود داشت، متوجه شدند که اين نامه‌ها ناگهان ناپديد شده و هرگز به دست مخاطب نرسيده و حتي به خود فرستنده نيز با عنوان غير قابل ارسال، بازنگشته‌اند. آنها از اين امر بهت زده شدند. يک کارشناس فناوري اطلاعات به وودورت گفت: «هيچ توضيح قابل قبولي براي اين موضوع وجود ندارد.»

نيروهاي «رژيم دروني» جدا از قتل شاهدان و حقيقت جويان در مورد حادثه 11 سپتامبر و همچنين سانسور اينترنتي، عامل خاموش کردن صداي شبکه‌هاي ماهواره‌اي حقيقت گو نيز هستند. پخش شبکه‌هاي ماهواره‌اي ايران مانند پرس تي‌وي در جريان سال گذشته در بيشتر کشورهاي اروپايي و همچنين آمريکاي شمالي ممنوع شد و دليل آن هم اين است که اين شبکه‌ها محتواي ضد صهيونيستي و برنامه‌هايي در مورد حقيقت 11 سپتامبر پخش مي‌کنند؛ دو موضوعي که در رسانه‌هاي غربي به شدت در مورد آن سکوت مي‌شود.

کاس سانستين، رئيس سابق دفتر اطلاع رساني و امور نظارتي کاخ سفيد از دولت آمريکا خواست که «مروجان نظريات توطئه را خاموش کند». دولت -يا نظام دروني موجود در آن- از طريق کشتار و ارعاب حقيقت جويان، سانسور اينترنت و خاموش کردن شبکه‌هاي تلويزيوني ماهواره‌اي در تلاش است تا صداي مروجان و مبلغان حقيقت را خاموش کند. اما عليرغم همه اين قتل‌ها، عليرغم اين سانسور و تحريفات، عليرغم حضور و نظارت همه جانبه آژانس امنيت ملي آمريکا، حقيقت همچنان در حال منتشر شدن است. مردم آمريکا در پاييز سال جاري به پا خواستند تا از بمباران سوريه جلوگيري کنند. چرا؟ آنها ادعاهاي دولت و رسانه‌ها را در مورد حمله شيميايي الغوطه باور نکردند.

آمريکايي‌ها بواسطه حملات پرچم دروغين به جنگ کشيده شده‌اند و دولت بارها دروغ گفته است. با آگاهي آنها از حقيقت در مورد حمله 11 سپتامبر و مسئله عمده‌تر تروريسم پرچم دروغين، مردم به خيزش و قيام خود براي جلوگيري از پنهان کردن حقيقت توسط نيروهاي داخلي ادامه خواهند داد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار