پس از معرفی اکسپریا Z1 سونی در نمایشگاه IFA2013 در برلین، اخباری پیرامون تولید نسخه مینی این پرچم دار توسط سونی به گوش می رسید که گویا این مسئله به واقعیت پیوسته است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، بر خلاف کاربران آیفون، که ابعاد 4 اینچی صفحه نمایش این اسمارت فون برایشان جذابیت دارد، طرفداران اندروید واکنش جالبی نسبت به نسخه های مینی پرچم دارهای اندرویدی نشان نداده اند و این مسئله را می توان از میزان فروش محصولاتی مانند نسخه مینی اسمارت فون های S4 و One به راحتی متوجه شد.


شاید علت این مسئله ضعف سخت افزاری این محصولات نسبت به نسخه های اصلی باشد، علتی که سعی شده در نسخه مینی اکسپریا Z1 رفع شود، این محصول که روز گذشته در ژاپن معرفی شد به جز صفحه نمایش 4.3 اینچی HD در بقیه ی موارد مانند نسخه اصلی می باشد و به همان پردازنده 4 هسته ای 2.2 گیگاهرتزی اسنپ دراگون 800 به همراه رم 2 گیگابایتی و حافظه ی داخلی 16 گیگابایتی مجهز شده است.


این محصول که با نام اکسپریا Z1F شناخته می شود، در بخش دوربین نیز از همان سنسور 20.7 مگاپیکسلی Exmor RS و لنز G نسخه ی اصلی استفاده می کند و دارای استانداردهای IP55,58 می باشد، Z1 مینی در 4 رنگ قرمز، لیمویی، سفید و مشکی عرضه می شود. البته هنوز زمان عرضه و قیمت دقیق آن مشخص نشده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار