انتخابات اتحاديه قاليبافان و حرفه‌هاي وابسته فرش دستبافت تهران 21 مهر برگزار خواهد شد.

محمد زرينه كفش رئيس اتحاديه قاليبافان استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه ميراث فرهنگي باشگاه خبرنگاران گفت: انتخابات هيات مديره اتحاديه قاليبافان و حرفه‌هاي وابسته تهران از ساعت 8 الي 16 روز يكشنبه 21 مهر ماه در ساختمان مجتمع توزيعي خدماتي اصناف واقع در خيابان ملك برگزار خواهد شد.

وي با اشاره به عضويت 15 هزار نفر از هنرمندان فرش دستبافت و حرفه‌هاي وابسته در اين اتحاديه افزود: حدنصاف شركت‌كنندگان در انتخابات 4830 نفر است كه اميدواريم با شركت اعضاء در اين انتخابات، تعداد رأي‌دهندگان به حد نصاب برسد، چرا كه در غير اين صورت انتخابات به دور دوم كشيده خواهد شد.

زرينه كفش ادامه داد: از آنجا كه برگزاري انتخابات و گردهمايي قاليبافان براي اتحاديه و حتي خود هنرمندان قاليباف بسيار پرهزينه است بنابراين قاليبافان با درك شرايط، در انتخابات حضور فعال و پرشوري داشته باشند.

وي مدارك لازم براي شركت در انتخابات را همراه داشتن كارت قاليبافي و مدرك شناسايي عنوان كرده و اضافه كرد: قاليبافان از تعداد 47 كانديداي انتخابات هيات مديره، 5 نفر را به عنوان اعضاي جديد هيات مديره به مدت 3 سال انتخاب خواهند كرد.

وي با اشاره به تاخير در برگزاري اين انتخابات تصريح كرد: انتخابات اتحاديه در موعد مقرر برگزار خواهد شد و نتايج آن نيز پس از شمارش آراء در همان روز اعلام خواهد شد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار