مادر شهيد احمدي‌روشن گفت: كسي كه عملكرد تروريست‌ها را در به شهادت رساندن دانشمندان ما در دست داشته خانمي بوده كه اخيرا در پادگان اشرف به سزاي اعمال خود رسیده و كشته شده است.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، صديقه سالاري مادر شهيد مصطفي احمدي‌روشن در مراسم نمادين دادگاه مردمي گروه‌ک تروریستی منافقين با بيان اينكه دشمنان انقلاب نادان هستند اظهار داشت: تروريست‌ها مصطفي را جلوي دانشگاه علامه به شهادت رساندند.

وي افزود: مصطفي نظامي نبود و به جز دوره سربازي با اسلحه هيچ سر و كاري نداشت و دلش براي همه مردم وطنش مي‌تپيد.

مادر شهيد احمدي‌روشن با بيان اينكه مصطفي در راه علم قدم برمي‌داشت، تصريح كرد: شهيد احمدي روشن سعي داشت تا با فعاليت‌ها و تلاش‌هاي بي‌دريغ خود نيازهاي كشورش را برطرف كرده تا نيازمند دشمنان نشود.

سالاري اظهار داشت: چگونه كساني كه دم از آزادي و حقوق بشر مي‌زنند آزادي شهروندان ايراني را از آن‌ها گرفته، وارد كشور و شهرش شده و او را تعقيب كرده و به شهادت مي‌رسانند.

وي گفت: كسي كه شهيد مي‌شود جسم او از بين مي‌رود اما روح او باقي مي‌ماند و در همه جا حاضر و ناظر است.

مادر شهيد احمدي روشن درباره عملكرد مجامع بين‌المللي در قبال تروريست‌ها يادآور شد: وقتي دادگاه‌هاي ايران تروريست‌ها را محاكمه مي‌كنند مجامع بين‌المللي ایران را نقض كننده حقوق بشر معرفي مي‌كنند.

سالاري تصریح كرد: كسي كه عملكرد تروريست‌ها را در به شهادت رساندن دانشمندان ما در دست داشته خانمي بوده كه اخيرا در پادگان اشرف به سزاي اعمال خود رسیده و كشته شده است.

وي اضافه كرد: اين زن به ظاهر ايراني بود اما پدر وي و ديگر منافقين سر پاسدارهاي ما را در دوران دفاع مقدس مي‌بريدند و حالا نيز فرزندانشان فرزندان ما را به شهادت مي‌رسانند كه اين دشمني هيچگاه پايان نمي‌پذيرد.

مادر شهيد احمدي روشن افزود: منافقين قبل از انقلاب با ظاهري انقلابي در بين مردم قدم برمي‌داشتند و مهم‌ترين نكته در انحراف آن‌ها به دليل ضعف در ايمانشان بود.

سالاري با بيان خاطراتي قبل از شهادت شهيد احمدي روشن گفت: هنوز جرات نكرده‌ام قبر مصطفي را به پسرش علي نشان دهم و به او گفتم كه پدرت براي ماموريت پيش خدا رفته است.

وي تاكيد ابراز كرد: گناه مصطفي و امسال او چه بوده است فرزندان شهيد چه گناهي داشتند كه اينگونه با آن‌ها رفتار شده است؛ ما تنها مي‌گفتيم زير سلطه بيگانه نخواهيم رفت.

وي خاطرنشان كرد: كشور ما قبل و بعد از انقلاب هزينه‌هايي براي آزادي مردم از جمله شهادت جوانان عزيزمان داده است كه از مردم خواهش مي‌كنم كه صبر بيشتري به خرج داده و نگذارند آزادي ما زير سوال برود.

انتهاي پيام/

برچسب ها: شهید ، نظامی ، سربازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
حمید رضا
۰۸:۵۵ ۲۱ مهر ۱۳۹۲
روحش شاد . خدا پشت و پناهتان .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۰ ۲۱ مهر ۱۳۹۲
روحشان شاد و یادشان پررهرو باد. به امید نابودی تمام منافقین
Iran (Islamic Republic of)
محمدجواد مشایخی
۰۸:۴۲ ۲۱ مهر ۱۳۹۲
روحشان شاد.
Iran (Islamic Republic of)
لیلاصحت ازقمصر
۰۸:۳۶ ۲۱ مهر ۱۳۹۲
سلام خانم سالاری خداوندبه شما صبر دهد به خاطرشهادت فرزندتتان وازآن مهمتر بافرزندش که بالاخره واقعیات را خواهدفهمید
Iran (Islamic Republic of)
طوفان
۰۲:۴۵ ۲۱ مهر ۱۳۹۲
درود. بر روان پاک احمی روشن وارزوی زینب گونه برای خانواده اش ومرگ بر منافقین کور دل وخداوند انها را به سزای عملشان خواهد رساند.
-
ناشناس
۲۲:۳۲ ۲۰ مهر ۱۳۹۲
درود خدا بر شهیدان و مادران شهیدان بزرگوار انشاالله که خداوند به همه ی ان عزیزان صبر جزیل عنایت کند
Iran (Islamic Republic of)
شاکری ازکرمان
۱۹:۲۹ ۲۰ مهر ۱۳۹۲
مصطفی جان راهت راادامه خواهیم داد.
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۸:۰۷ ۲۰ مهر ۱۳۹۲
درود بر شهید احمدی روشن ودیکر شهدای راه ازادی وسربلندی ایران وننگ ونفرین ابدی بر منافقین خاین وطن فروش.
آخرین اخبار