نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: استاندار جدید اردبیل طی هفته جاری از سوی هیات دولت معرفی می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / کمال الدین پیرموذن افزود: امیدواریم استاندار جدید اصلح ترین، محبوب ترین و مجرب ترین فرد از میان گزینه های مطرح شده باشد.

وی اضافه کرد: سه گزینه با جمع بندی مجمع نمایندگان استان به وزارت کشور پیشنهاد شد و البته در وزارتخانه نیز گزینه هایی برای این سمت در نظر گرفته شده که به احتمال قوی در چند روز آینده معرفی شود.

نماینده مردم اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: منطقه ما طی سال های گذشته با مشکلاتی مواجه بوده که کمتر مورد توجه قرار گرفته؛ از این رو امیدواریم استاندار جدید نگاهی متفاوت تر از گذشته نسبت به معضلات پیش روی مردم منطقه داشته باشد.

پیرموذن همچنین در مورد تاخیر در معرفی استانداران بیان کرد: البته این تاخیر می تواند به عنوان نقطه منفی در نظر گرفته شود اما از طرف دیگر نیز باید به این نکته توجه کنیم که انتخاب سریع یک استاندار به عنوان عالی ترین مقام اجرایی استان نیازمند بررسی و وسواس بیشتری است./س


برچسب ها: اردبیل ، معرفی ، استاندار ، جدید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.