اتحادیه تعاونیهای مصرف محلی استان تهران در یکسال گذشته توانسته است علاوه بر افزایش فروش به میزان 40 درصد، حدود ششصد میلیارد ریال گردش مالی را داشته باشد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران،ابراهیم طلایی با اعلام خبر فوق در خصوص اقدامات یکسال گذشته این اتحادیه گفت: همکاری با سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در راه اندازی چهار بازار شهید رجائی- شهیدان حسنی – والفجر و 13 آبان بصورت یکپارچه و با استفاده از نرم افزارهای فروش فروشگاهی، همکاری با شرکت پشتیبانی امور دام در خصوص بهره برداری فروشگاه ملاصدرا و برگزاری کارگاه های آموزشی جهت تعاونیهای تحت پوشش از مهمترین اقدامات این اتحادیه در سال 91 بوده است.
 
طلایی ادامه داد: ایجاد 95 فرصت شغلی ، اخذ مجوز فروشگاه های زنجیره ای از وزارت صنعت، معدن و تجارت، راه اندازی واحد بسته بندی گوشت ملاصدرا با مجوز شبکه دامپزشکی تهران و با آرم اتحادیه، مجوز تولید حبوبات بسته به مدت پنج سال با آرم اتحادیه و اخذ بار کد ملی جهت حبوبات تولیدی اتحادیه از مرکز ملی شماره گذاری کالا و خدمات از دیگر فعالیتهای اتحادیه در سال گذشته بوده است.
 
مدیرعامل اتحادیه تعاونیهای مصرف محلی استان تهران افزود: همکاری گسترده با سازمان صنعت، معدن و تجارت در امر توزیع کالا های اساسی و تنظیم بازار و توزیع هزاران تن برنج، روغن، مرغ و گوشت و شکر از طریق تعاونیهای تحت پوشش، بازدید و نظارت از تعداد 60 تعاونی عضو، مشارکت در مجامع عمومی تعاونیهای تحت پوشش، حسابرسی از تعداد 10 تعاونی تحت پوشش از دیگر اقدامات اتحادیه در سال گذشته است.

وی در خصوص فعالیت های اتحادیه گفت: از فعاليت اتحاديه  می توان به بازسازی ناوگان حمل ونقل اتحادیه ، استاندارد سازی ظرفیت مجتمع انبارهای اتحادیه و برگزاری به موقع مجمع عمومی وانتخابات اعضای هیئت مدیره و بازرسان اشاره نمود.

انتهاي پيام/

برچسب ها: تعاون ، اتحادیه ، کالا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار