مدير كل مديريت بحران استانداري خراسان جنوبي از افتتاح 35 پروژه با اعتباري بالغ بر 5 ميليارد تومان در هفته ايمني در برابر زلزله و بلاياي طبيعي خبر داد.

  به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در راستاي اينكه از 20 مهر ماه تا 26 مهر ماه به عنوان هفته ايمني در برابر زلزله و بلاياي طبيعي نام گذاري كرده اند برنامه هايي شامل بيش از 30 مورد  مانورهاي مختلف آمادگي،  بيش از هشت دوره آموزش عمومي و تخصصي ، كنفرانس هاي تخصصي با هدف اطلاع رساني عمومي و حساس كردن مردم و مسئولين در موضوع بلاياي طبيعي و اهميت اقدامات پيشگيرانه و آمادگي در برابر بلاياي طبيعي برگزار مي شود.
 
 وي ادامه داد: در اين هفته مسابقات ورزشي شامل  تير اندازي  و مسابقه پيامكي برگزار مي شود.
 
آخوندي در خصوص ديگر برنامه ها در اين هفته تصريح كرد:  در اين هفته همايش پياده روي خانوادگي روز جمعه 26 مهر ساعت 7 صبح در بند دره منطقه كوهستاني بيرجند برگزار و  در پايان به افرادي كه در راهپيمايي شركت كرده اند به قيد قرعه جوايزي مانند چادر، كيسه خواب و بيمه رايگان به 20 نفر اهدا مي گردد.
 
وي در خصوص اينكه جمعه روز معنوي است خاطر نشان كرد: در روز 26 مهر ماه طرح مباحث پيشگيري و راههاي كاهش خسارات و در حوادث غير متقربه به ويژه زلزله در سخنراني خطبه هاي جمعه و جماعات استان برگزار مي شود./
 
برچسب ها: ایمنی ، زلزله ، طبیعی ، افتتاح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار