معاون فني غله منطقه 10 كشور گفت: شركت بازرگاني دولتي ايران نيازمند تحول ساختاری، همراه با تصمیم‌گیری‌های بلند‌مدت زير بنايي است .

مهدی اميني فرد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران در اصفهان بیان داشت : برای شرکت بازرگانی دولتی ایران، تاكنون تصميمات زير بنايی گرفته نشده و اقدامات صورت گرفته نیز با "سطحي نگري" راه خود را طی کرده است.

وی با بیان اینکه در ساختار سازماني اين شركت ( GTC)، معاونتي با عنوان "معاون فني شركت مادر اختصاصی بازرگاني دولتي و عضو هيئت مديره" قرار داده نشده و اين حوزه به حاشيه رانده شده است تصریح کرد: تمامی نگاه‌ها، تنها به امر بازرگاني معطوف شده است و در صورت بروز مشكلات فنی، كاري از اين حوزه‌ها ساخته نیست.

معاون فني غله منطقه 10 كشور با اشاره به اینکه "معاونت فني فونداسيون سازمان" است، اظهار داشت: در اين شركت كمبود نیروی فني داراي مدرك تحصيلي کارشناسی و بالاتر مشهود است و حتي مجوز استخدام در رشته‌هاي مرتبط داده نمي شود.

امینی‌فرد تاکید کرد: طی چند وقت اخیر برخی از سيلوها با توجه به نبود کارمند ماهر، به بخش خصوصي ( راهبري ) واگذار شده كه این امر به صلاح سازمان و دولت نیست.

وی بیان داشت: در حال حاضر روابط و سهميه ها، جایگزین ضوابط و قوانین شده که این امر، سبب كاهش انگيزه ها در نظام اداري به ويژه نیروی فني شده است.

معاون فني غله منطقه 10 كشور افزود: پيشنهاد من براي بخش فني دولت تدبير و اميد ، تحول اساسي ساختار GTC با مديريت اعتدالي شامل افراد با تجربه، همراه مديران جوان تحصیل‌کرده و متخصص و متعهد است كه تصميماتي بلند مدت و زير بنايي اخذ و با شهامت اجرا نمايند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
همکار
۱۴:۰۱ ۰۳ آذر ۱۳۹۲
واقعا سو استفاده اقتصادی- ضعف مدیریتی و استخدامهای افسار گسیخته در شرکتهای غله و خدمات بازرگانی بیداد می کند.