فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرپل ذهاب از بازدید کاروان 350 نفره دانش آموزان مدارس استان تهران از مناطق عملیات دوران دفاع مقدس در غرب کشور خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

سرهنگ پاسدار مسعود قنبری گفت: مناطق عملیاتی غرب کشور یکی از جبهه های مهم سال های جنگ تحمیلی بوده اند.


وی تاکید کرد: این جبهه ها شاهد رشادت ها و ایثارگری های دلیرانه رزمندگان اسلام و مردمان این دیار برای دفاع خاک میهن اسلامی بوده است آنهایی که با نثار خون سرخشان لحظه ای صحنه دفاع از نظام را خالی نگذاشتند.

سرهنگ قنبری با بیان اینکه بیشتر خانواده های این دیار زکات جنگ را با دادن خون عزیزان خود پرداخته اند، اظهار کرد: حضور شما راهیان نور در این مناطق موجب می شود تا بیشتر و بهتر با ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام آشنا شوید.

فرمانده سپاه سرپل ذهاب افزود: شما دانش آموزان که به این مناطق آمده و این خاک مقدس را لمس کرده اید باید با خود عهد ببندید که راه و سیره شهدا را ادامه دهید چرا که در سرزمینی زندگی می کنید که خاک آن معطر است به خون هزاران شهید گلگون کفن و ما باید امروز قداست آن را حفظ کنیم.

اعضای کاروان 350 نفره راهیان نور دانش آموزان مدارس متوسطه استان تهران بعد از زیارت حرم احمد ابن اسحاق قمی (ره) از یادمان شهدا در ارتفاعات بازی دراز، پادگان ابوذر، شهدای گمنام و منطقه عملیاتی قراویز در شهرستان سرپل ذهاب دیدن کردند./ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.