معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه چهار گفت: مراسم اختتامیه دومین جشنواره فرهنگی اجتماعی تسنیم روز دوشنبه 22 مهر ماه در سالن آمفی تئاتر شهرداری منطقه چهار برگزار می شود.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران سمانه زمانی گرمسیری با اعلام این خبر گفت: به منظور توانمند سازی و بالابردن مشارکت بانوان در اداره امور شهر و تقویت خلاقیت در آنان، دومین جشنواره فرهنگی اجتماعی تسنیم با حضور بیش از 700 نفر از بانوان خلاق و متفکر شمال شرق تهران از ابتدای تیر ماه سال جاری آغاز و در مهر ماه جاری به کار خود پایان می دهد.
 
وی افزود: در مراسم اختتامیه این جشنواره از آثار برتر در حوزه ارتباطات جامعه محور و خلاقیت های فرهنگی و هنری تقدیر می شود.
 
زمانی در ادامه از برپایی دومین نمایشگاه تسنیم خبر داد و گفت: به منظور ارائه آثار و فعالیت های بانوان در دو بخش ابتکارات جامعه محور و خلاقیت های فرهنگی و هنری دومین نمایشگاه تسنیم در بوستان غدیر برگزار شد.
 
وی اضافه کرد: دستاوردهای بانوان منطقه 4 در این جشنواره در  5 محور ابتکارات جامعه محور نهاد خانواده شامل سبک زندگی اسلامی ایرانی، مشارکت های اجتماعی، توانمندسازی و ایثار و یکدلی به نمایش گذاشته شد.
 
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه چهار در ادامه با اشاره به برگزاری جشنواره پژواک گفت: این جشنواره با همکاری اداره کل مطالعات اجتماعی شهرداری تهران در حال برگزاری است و شهروندان می توانند آثار پژوهشی خود را تا 15 آبان ماه سال جاری به دفتر مطالعات اجتماعی منطقه چهار و یا به سایت www.pejvakemahale.ir ارسال نمایند.
 
وی خاطر نشان کرد: محورهای جشنواره پژواک مقاله پژوهشی، آثار پژوهشی محله، گزارش هم اندیشی های محله، ایده های پژوهشی محله ای، ترسیم سیمای اجتماعی و فرهنگی محله و سند توسعه مطالعات و پژوهش های محله ای تعیین شده است.
شایان ذکر است شهروندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به دفتر مطالعات اجتماعی منطقه چهار مراجعه و یا با شماره 77133827 تماس حاصل نمایند./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار