تيم فوتسال دبيري تبريز با غلبه بر ماهان تنديس قم به صدر جدول رده بندي بازگشت و هلال احمر تبريز تيم شگفتي ساز اين دوره از رقابت ها با غلبه بر ميثاق تهران به رده ششم صعود كرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ، در بازي تيم هاي دبيري و ماهان تنديس قم كه عصر روز جمعه در سالن علوم پزشكي تبريز برگزار شد، تيم ميزبان با ارايه يك بازي برتر ميهمان خود را با نتيجه پنج بر سه شكست داد و با اقتدار در صدرجدول رده بندي ايستاد.

در اين ديدار ابتدا اين تيم ميهمان بود كه در دقيقه پنجم بازي توسط ابوالقاسم عروجي به گل رسيد تا بازيكنان تيم دبيري آهنگ تهاجمي تر به خود گيرند.

در دقيقه ۱۳ بازي فرهاد فخيم طلسم دروازه تيم ميهمان را شكست و از روي نقطه پنالتي بازي را به تساوي كشاند.

پس از اين گل فرهاد فخيم باز هم در دقيقه ۲۶ موفق به گشودن دروازه حريف شد و نتيجه را دو بريك كرد.

در دقيقه ۲۷ بازي نيز فرهاد فخيم هتريك كرد و از روي نقطه پنالتي براي سومين بار دروازه ماهان تنديس قم را گشود.

چهارمين گل دبيري توسط بابك اكبري در دقيقه ۳۰ بازي به ثمر رسيد اما بلافاصله عروجي يكي از گل هاي خورده تنديس قم را جبران كرد.

در دقياق پاياني بازي ميثم ايلانلو پنجمين گل دبيري و ابوالقاسم عروجي سومين گل خود و تيم ماهان تنديس را به ثمر رساند تا اين بازي حساس با برتري پنج بر سه دبيري پايان يابد.

اصغر علي بيگي، علي ترحمي، ضياد فروتن و شمس الله اخوان داوران اين بازي بودند.

دبيري با برتري در اين ديدار با ۱۴ امتياز از شش بازي در صدر جدول رده بندي قرار گرفت.

هلال احمر نيز در اين هفته مقابل ميثاق تهران دست به كار بزرگي زد و تيم دوم جدول رده بندي را با نتيجه چهار بر دو شكست داد و با ۱۰ امتياز و دو پله صعود به رده ششم جدول رده بندي صعود كرد./ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.