مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت: با اختصاص 460 میلیارد ریال اعتبار از محل فروش سهام ، عملیات ارتقا و تعریض محور هراز شتابی مضاعف گرفت.

سید علی اسد در گفتگوبا خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری افزود : محور هراز یکی از شریان‌های مهم مازندران است که این استان را به پایتخت کشور متصل کرده و از آنجا که این محور دارای قدمتی تاریخی بوده طبیعی است که مشخصات و درجه آن با شرایط حمل‌ونقل و ترافیک امروز مطابقت نداشته باشد.

وی یادآور شد: از این رو عملیات تعریض و چهار خطه شدن آن از سال 1386 عملیاتی و اجرایی شد.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران در خصوص اقدامات راهسازی در محور هراز عنوان کرد: با اختصاص 460 میلیارد ریال اعتبار از محل فروش سهام، عملیات ارتقا و تعریض محور هراز شتابی مضاعف گرفت.

وی ادامه داد: در سال‌های گذشته این اداره کل توانسته 40 کیلومتر از محور ارتباطی هراز را با ایجاد باند سبقت و چهار خطه تعریض کرد.

اسد تصریح کرد: در حال حاضر نیز 70 کیلومتر از تعریض این محور در حال انجام بوده که با انجام این عملیات شاهد کاهش تصادفات و سوانح رانندگی در این محور مهم و حیاتی استان هستم.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران تصریح کرد: این اداره کل علاوه بر عملیات راهسازی در حال حاضر عملیات احداث هشت دستگاه پل بزرگ و همچنین 13 دستگاه تونل را در سطح این محور به اتمام رساند.

اسد در خصوص بکارگیری نیروی انسانی و ماشین‌آلات راهسازی در این محور اظهار داشت : در حال حاضر بیش از 700 نفر نیروی انسانی با 432 دستگاه از انواع ماشین‌آلات راهسازی، 6 دستگاه سنگ‌شکن و هفت دستگاه بتن‌ساز در سطح محور هراز مشغول عملیات تعریض و چهار خطه هستند./س


برچسب ها: سهام ، محور ، هراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.