شمار زيادي از کاميون داران آمريکايي در واشنگتن به تعطيلي دولت اعتراض کردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني راشاتودي، صدها راننده کاميون در آمريکا در اعتراض به تعطيلي دولت، با تردد گروهي با خودروهاي خود در خيابان هاي واشنگتن، رفت و آمد عادي در اين مسيرها را مختل کردند. 
به گزارش خبرنگار اين شبکه،صدها راننده کاميون در واشنگتن صبح امروز با خودروهاي خود خيابان هاي اصلي اين شهر را دور زدند. حرکت گروهي آنها موجب بسته شدن راه ها و سختي تردد ديگر خودروها شد. هدف آنها جلب توجه سياستمداران آمريکايي به خواسته هايشان بود. مبارزه کاميون داران آمريکا از يک ماه پيش آغاز شده است اما اين مبارزه در واکنش به تعطيلي دولت و بن بست موجود بر سر افزايش سطح استقراض دولت، شدت گرفته است.
يک راننده کاميون گفت: اوباما با برنامه هايش در واقع مردم آمريکا را تنبيه مي کند اما او بيش از حد پيش رفته است؛ مثلا تعطيلي مراکزي چون مراکز يادبود قهرمانان جنگ که بزرگترين افراد در تاريخ ما بودند، پذيرفتني نيست. برخي خواسته هاي اين معترضان تا حد درخواست برکناري باراک اوباما است. 
اين راننده کاميون مي گويد:بخشي از دستورکار ما اين است که دنبال برکناري او يا استيضاح او باشيم؛ مانند مرسي در مصر. من و صدها نفر مانند من در سراسر آمريکا مي توانيم خواستار برکناري او باشيم يا مجلس نمايندگان و سنا را تحت فشار بگذاريم تا او را به علت خيانت و فساد استيضاح کنند.
اين کاميون داران در دستورکار خود خواسته اند باراک اوباما داوطلبانه و فورا سمت خود را ترک کند.
آنها  تاکيد کرده اند آمريکا نبايد از القاعده حمايت کند و قانونگذاران آمريکا نظير جان مک کين و ليندزي گراهام و بقيه در اين خصوص به مردم آمريکا خيانت کرده اند و بايد فورا از سمت خود کنار بروند. آنها مي گويند سطح استقراض دولت نبايد افزايش يابد و برنامه نظارتي سازمان امنيت ملي در سراسر جهان بايد متوقف شود.مبارزه اين کاميون داران در فضاي مجازي نيز ادامه دارد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار