سرمربی تیم فوتبال البدربندر کنگ پس از شکست سنگین تیمش مقابل سایپا شمال گفت: روی اشتباهات خودمان بازی را به حریف واگذار کردیم.

فریدون حردانی در گفتگو باخبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری افزود : در فصل جاری بازیکنان جوان خوبی جذب و روانه لیگ کردیم که به مرور زمان به آینده تیم خوشبین هستم.

وی تصریح کرد: بازیکنانم در نیمه دوم انتظارات کادرفنی را روی اشتباهات خود برآورده نکردند که منجر به خوردن چند گل از حریف شدند.

سرمربی تیم فوتبال البدر بندر کنگ درباره حریفش افزود: تیم سایپا شمال بازیکنان جوان و بومی خوبی جذب کرد که با بازی خوبی که مقابل ما انجام داد اگر این بازی ها در آینده هم این گونه باشد، می تواند از به نتایج خوبی برسد.

حردانی درباره قضاوت داور این بازی گفت: داور این بازی مشکل خاصی نداشت اما بازیکنان و کادرفنی حریف مدام از نحوه قضاوت داوری اعتراض می کردند که داور وادار کنند تا به نفع آنها سوت بزند.

وی در پایان از موقعیت گل بازیکنانش در این بازی خبر داد و افزود: در بازی مقابل سایپا شمال بازیکنانم قدر موقعیت ها را به خوبی ندانستند اما تیم میزبان نهایت استفاده را در زدن گل ها داشت.

تیم البدر بندر کنگ از هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور جام آزادگان چهار بر یک مغلوب میزبان خود سایپا شمال در استادیوم 15 هزار نفری شهدای ساری شد/س


برچسب ها: اشتباهات ، خودمان ، دربازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.