"فرزاد فرزين" در كنسرت سه بعدي خود گفت: آلبوم جديدم دو ماه ديگر منتشر مي‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه موسيقي باشگاه خبرنگاران، حاضر در كنسرت بزرگ "فرزاد فرزين" در سالن ميلاد نمايشگاه بين‌المللي تهران، "فرزاد فرزين" در نوزدهمين شب از نخستين ماه فصل پاييز، نخستين كنسرت سه بعدي را برگزار كرد به نحوي كه طراحي صحنه براي اين اجرا به صورتي بود كه نمايانگر پخش تصاويري سه بعدي در پشت اركستر بود.




"فرزاد فرزين" در اين كنسرت گفت: با وجود همه‌ي مشكلات و محدوديت‌هايي كه وجود دارد، تصميم گرفتيم براي اين كنسرت كاري انجام دهيم كه در شأن طرفداران "فرزاد فرزين" باشد.

وي با اشاره به آلبوم جديد خود گفت: قرار است انتهاي ماه صفر آلبومي را روانه‌ي بازار موسيقي كنيم كه هم‌اكنون مراحل آهنگسازي و تنظيم قطعه‌هاي تصويري خود را پشت سر مي‌گذارد.

وي افزود: به طور يقين، آلبوم جديدم مجموعه‌اي كامل از كارهاي من است.

اين خواننده‌ي خلاق موسيقي پاپ كشورمان در اين كنسرت قطعه‌ي جديد "نگرانتم" را اجرا كرد كه با استقبال بي‌نظير مخاطبان روبرو شد.
همچنين "فرزين" قطعه‌ي "دل منو بردي" را كه از سبكي متفاوت برخوردار بود را نيز اجرا كرد.




"فرزاد فرزين" با اشاره به آلبوم يكي از اعضاي گروه كر خود، گفت: آلبوم "شهاب شهبازي" كه از دو سال پيش وعده‌ي آن را مي‌دادم، به زودي منتشر مي‌شود.

با وجود اينكه "فرزين" كنسرت‌هاي بسياري را با محور آلبوم "شليك" برگزار كرده، با اين حال به دليل ارزش و احترامي كه براي مخاطبان خود قائل است و برنامه‌هايي متنوع را براي هر اجرايش تدارك مي‌بيند، كنسرت‌هاي او با استقبال بي‌نظيري روبرو مي‌شود كه كنسرت پاييزي اين خواننده جوان نيز از اين موضوع، جدا نيست.

"فرزاد فرزين" در اين كنسرت قطعه‌هايي چون "ميدونم"، "دوريت"، "بچه"، "باتو"، "اون تو نيستي" و "ماه من" را اجرا كرد.
كنسرت "فرزاد فرزين" 18 و 19 مهر و با اركستري حرفه‌اي كه نوازندگاني چون "زايا سليمان"، "امير ميلاد نيكزاد"، "آرمن كشيشي" و "مهرداد معافي" در آن ساز مي‌زدند، برگزار شد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار