مدير توليد سريال "پژمان":

"پژمان جمشيدي" در بازيگري موفق‌تر است / فوتباليست‌ها نسبت به او حسادت نورزند

"پژمان جمشيدي" يك بازيگر فوق العاده است و به خوبي از ايفاي نقش برآمد.

"رضا كريمي" بازيگر و مدير توليد سريال پژمان در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران در خصوص نقش كوتاه خود در اين مجموعه گفت: يك نقش 3 قسمتي خاصي با حالت هاي متفاوت در اين مجموعه وجود داشت كه به پيشنهاد سروش صحت اين نقش ر ايفا كردم.



وي در خصوص نقش خود اظهار داشت: اين كاراكتر به دليل علاقه ويژه اش به فوتبال با پژمان جمشيدي ارتباط دوستي برقرار مي كند و پژمان از دوستي و مناسبات آن سو استفاده مي كند و او از اين رابطه ضربه مي خورد.

كريمي در خصوص بازي پژمان جمشيدي عنوان كرد: پژمان جمشيدي يك بازيگر فوق العاده است و اگر فوتباليست خوبي نبوده اما در زمينه بازيگري بسيار خوب عمل كرده و همچنين بسيار خوش اخلاق است در اوايل كار هم فكر مي كرديم با او به مشكل مي خوريم ولي خير سريع كار را ياد گرفت و تبديل به يك بازيگر حرفه اي شد.

وي در خصوص زمان توليد اين سريال بيان كرد: كار از 13 بهمن سال 91 شروع شد و تا 7 خرداد سال 92 به طول انجاميد.

كريمي در خصوص ويژگي اين سريال اظها ر داشت: مردم به فوتبال علاقه زيادي دارند و همچنين عاشق حاشيه هاي اين رشته ورزشي هستند و زماني كه اين خاطرات از زبان فوتباليست واقعي در فيلم مطرح مي شود كنجكاوانه داستان را دنبال مي كنند.

وي افزود: در حال حاضر به دليل درآمد بالا در فوتبال يك موج فراگير به وجود آمده و هم علاقه مند به حضور در اين رشته ورزشي هستند بنابراين طرح مشكلات فوتباليست ها در قالب كمدي و از زبان خود پژمان جمشيدي لذت بخش است.

كريمي ادامه داد: اگر به جاي پژمان جمشيدي يك هنرمند اين نقش را ايفا مي كرد همه ورزشكاران اين حرفه دلگير مي شدند ولي چون داستان از زندگي خود پژمان شروع مي شود كمتر به ورزشكاران بر مي خورد.



وي عنوان كرد: مردم با اين سريال ارتباط برقرار كردند چرا كه موضوع آن جذاب است مخاطب كار ضعيف و بد را نگاه نمي كند همچنين با توجه به نبود سريال خوب در تلويزيون مردم اين سريال را دنبال مي كنند  و نكات مثبت و منفي آن را به ما گوشزد مي كنند.

كريمي در پايان خاطر نشان كرد: هدف ما در اين سريال علاوه بر نشان دادن خوبي ها بازگويي بدي ها در اين حرفه است و اين اتفاق براي همه ما رخ مي دهد بالاخره روزي قهرماني تمام مي شود بنابراين فوتباليست ها نبايد از دست ما ناراحت شوند و همچنين كمي حس حسادت خود را نسبت به همكار قديمي شان كنار گذاشته و حالا كه او تبديل به يك هنرمند شده به او در اين راستا كمك كنند.

انتهاي پيام
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
آزاده
۰۱:۲۳ ۲۲ مهر ۱۳۹۲
آقا پژمان کارت حرف نداشت کاربازیگری رو ادامه بدهيد.
Iran (Islamic Republic of)
رائین
۱۰:۴۳ ۰۲ آبان ۱۳۹۲
گل گفتی
آخرین اخبار