فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: استان اردبیل سومین استان امن کشور است که توانسته جایگاه خود را در چند سال اخیر در این باب ارتقا دهد.

سردار ابراهیم کریمخانی در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل با گرامیداشت هفته ناجا اظهار داشت: هفته ناجا امسال با شعار اقتدار پلیس در سایه مردم داری و قانون مداری و روزآمدی است گرامی داشته شد چراکه معتقدیم همراهی مردم می‌تواند پلیس را در رسیدن به اهدافش در حوزه‌های مختلف یاری کند.

وی از نیروی انتظامی به عنوان نیروی مردمی و کوشا در صحنه‌های مختلف یاد کرد و گفت: نیروی انتظامی امروز افتخار می‌کند که با قدرتمندی و حفظ آمادگی سعی کرده دربرابر تمامی هجمه‌های استکبار جهانی در عرصه‌های مختلف اقدامات پیشگیرانه را در دستور کار قرار دهد و دوشادوش تمامی نیروها بتواند آحاد مردم توانمندی خود را در منصه ظهور و بروز بگذارد.

کریمخانی با بیان اینکه ترویج قانون مداری برقراری نظم و امنیت مبارزه با کج روی ها منکرات و هنجارشکنی ها را از وظایف پلیس دانست و افزود: پلیس برای موفقیت در ماموریت‌هایش نیاز به پشتوانه مردمی به عنوان سرمایه اجتماعی دارد.

وی با اشاره به اینکه امروز نیروی انتظامی افتخار می‌کند که خدمتگزار واقعی مردم در عرصه نظم و امنیت است گفت: این هفته، هفته برقراری ارتباط صمیمی با مردم در کنار نمایش دستاوردها و تلاش‌های خادمانه نیروی انتظامی است تا در صحنه نظم و امنیت بتواند بسیار فعال و کوشا عمل کند.

کریمخانی از قانون به عنوان یگانه ابزار رفتاری پلیس در جامعه برای تنظیم روابط سالم یاد کرد و افزود: پلیس همیشه قانون مدار بوده و اجرای قانون را تابع امن با عقلانیت در دستور کار خود قرار داده است.

رئیس پلیس استان اردبیل از کاهش 50 درصدی کشف سرقت و وقوع قتل در استان خبر داد و گفت: در نیمه اول امسال 18 مورد قتل در استان رخ داده که 75 درصد آن منجر به کشف شده است.

وی از افزایش 150 درصدی کشفیات مواد مخدر در استان خبر داد وابرازداشت: امسال شاهد افزایش 169 درصدی کشفیات مواد مخدر دراستان اردبیل هستیم.

کریمخانی در ادامه از کشف و ظبط 900 کیلوگرم مواد مخدر در نیمه اول امسال خبر داد و خاطرنشان کرد: در این مدت موفق شدیم 25 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان اردبیل شناسایی و منهدم کنیم/ز.

برچسب ها: اردبیل ، سومین ، استان ، امن ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.