يك فعال دانشجويي با بيان اينکه "نرمش قهرمانانه" استفاده بهتر از موقعيت‌هاست، گفت: رئيس جمهور ايالات متحده با عدم تعادل در رفتار و گفتار خود ديوار بي‌اعتمادي بين ایران و آمریکا را بلندتر کرد و این ديواره بلندتر از آن‌ است که با یک گفتگوي چند دقيقه‌اي برداشته شود.

"علي رشيدي" در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگارن، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبري در خصوص "نرمش قهرمانانه" گفت: رهبر فرزانه انقلاب، نرمش قهرمانانه را به معناي استفاده بهتر از موقعيت‌ها دانستند و آن را به کشتی‌گیری در ميدان مسابقه تعبير كردند.
 
وي با اشاره به سفر دولتمردان به نيويورك گفت: رئيس جمهور ايالات متحده با عدم تعادل در رفتار و گفتار خود ديوار بي‌اعتمادي بين دو کشور را بلندتر کرد و این ديواره بلندتر از آن‌ است که با یک گفتگوي چند دقيقه‌اي برداشته شود.
 
اين فعال دانشجويي با توجه به ظلم‌هاي روا شده از سوي آمريكا به جمهوري اسلامي ايران اظهار داشت: ملت ايران هیچ‌گاه فراموش نخواهند کرد که آمريكا در سال‌های گذشته چه در بحث کودتای 28 مرداد و چه فعالیت‌های شومی که در دفاع مقدس انجام داده چه ظلم‌هايي را روا داشته است.
 
رشيدي با توجه به كليدواژه نرمش قهرمانانه افزود: ما باید از نرمش قهرمانانه، توصیف قهرمانانه را درک کنیم و نباید اين واژه را به یک تسلیم از مواضع خود تعبير کنيم.
 
وي خاطرنشان كرد: ملت ایران باید همواره از آرمان‌های انقلاب اسلامی همانطور که هرساله در 22 بهمن دفاع مي‌كنند حمایت به عمل آورند و مردم ما هیچ گاه از آرمان‌ها و اعتقادات اسلامی خود به دلیل مشکلات کوتاه نمی‌آیند.
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار