فدراسیون وزنه‌برداری روسیه در فاصله یک هفته تا آغاز رقابتهای جهانی لهستان نام روسلان آلبگوف را هم به فهرست تیم ملی این کشور اضافه کردند تا رقابتهای دسته فوق سنگین وزن داغ تر از همیشه باشد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، آلبگوف که در المپیک 2012 لندن بعد از دو فوق سنگین ایرانی (بهداد سلیمی و سجاد انوشیروانی) روی سکوی سوم ایستاد و مدال برنز را به گردن آویخت، بهترین وزنه هایش خود را در این دسته، تابستان امسال در رقابتهای یونیورسیاد جهانی روسیه بالای سر برد؛ جایی که با مهار وزنه های 205 کیلوگرم در یکضرب و 254 کیلوگرم در دوضرب، با رکورد مجموع 459 کیلوگرم، بالاتر از بهادر مولایی روی سکوی قهرمانی قرار گرفت. قهرمانی اروپا در سال 2012 و 2013، از دیگر این عناوین این وزنه بردار 25 ساله هستند. روس‌ها در فوق سنگین نام چنگیز موگوشکف و الکسی لوچف را هم در فهرست خود قرار داده اند که از بین آنها یک نفر تا قبل از آغاز رقابتهای جهانی لهستان خط خواهد خورد.

در پايان خاطرنشان مي‌شود: دیگر مدعیان دسته فوق سنگین آرتم اوداچین و اولک پروشاک از اکراین هستند و دو نماینده کشورمان، برای کسب مدال باید با آنها رقابت کنند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار