رییس هیات قایقرانی استان کرمانشاه گفت: کسب 12 نشان رنگارنگ از مسابق ه های قایقرانی قهرمانی آسیا نشاندهنده توانایی بالای قایقرانان کرمانشاهی است که بهترین عملکرد را در این دوره از مسابقات داشتند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

فرشته قیطانی به حضور شش قایقران کرمانشاهی در مسابقات آب های آرام قهرمانی آسیا اشاره کرد و افزود: کسب 9 مدال طلا و سه نقره توسط قایقرانان کرمانشاهی در رقابت های آسیایی به خوبی استعدادها و توانمندی های بالای آنها را می رساند.


وی تاکید کرد: اگر قایقرانان کرمانشاه حمایت شوند می توانند در مسابقات جهانی نیز بدرخشند و نام کشورمان را بلند آوازه کنند چرا که در مسابقات اخیر به خوبی شایستگی ها و توانایی های خود را اثبات کردند.

قیطانی یادآور شد: کسب 9 مدال از جمع 17 مدال طلای کشورمان توسط قایقرانان کرمانشاهی موضوع کم اهمیتی نیست به همین خاطر انتظار داریم مسوولان ورزش استان حمایت بیشتری از هیات قایقرانی به عمل آورند.

رییس هیات قایقرانی کرمانشاه در ادامه گفت وگو با ایرنا، اظهار کرد: کرمانشاه استعدادهای خوبی در رشته قایقرانی دارد به همین خاطر برنامه های استعداد یابی خود را دنبال می کنیم تا با جذب نفرات مستعد قایقرانان کرمانشاهی حضور دائمی در تیم های ملی داشته باشند.‏

وی تصریح کرد: یکی از مربیان ما که موفق به کسب مدرک بین المللی شده در حال تمرین و آموزش دختران 12 تا 16 ساله استان است که کار پشتوانه سازی نیز انجام گرفته باشد و مطمئن هستیم همین افراد در سال های آینده جانشینان خوب و شایسته ای برای قهرمانان فعلی آسیا از استان کرمانشاه هستند.

قیطانی گفت: شهلا بهروزی راد قایقران معلول کرمانشاهی نیز قرار است در رشته روئینگ و در مسابقات آسیایی اینچوآن کره جنوبی برای کشورمان مسابقه دهد که امیدوارم این ورزشکار نیز بتواند در این رقابت ها افتخار آفرین باشد/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.