فدراسیون ورزشهای همگانی با همکاری هیات ورزشهای همگانی استان همدان همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی را روز جمعه 19 مهر ماه با استقبال پرشور مردم ورزش دوست همدان برگزار کرد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، علی مجدآرا رئیس فدراسیون در این همایش گفت: حضور خانواده ها در ورزش های همگانی شادی و نشاط را به آنها و خانواده هایشان هدیه می کند.
 
مجد آرا افزود: شادی و نشاط، شور و شوق و تحکیم بنیان خانواده از دیگر ره آوردهای حضور در ورزش های همگانی است و افرادی که از این ورزش ها استقبال می کنند علاوه بر افزایش طول عمر کمتر بیمار می شوند.
 
وی اضافه کرد: بر اساس تحقیقات و بررسی های صورت گرفته علاوه بر ورزش استفاده از سبزیجات نیز افراد را از ابتلا به بیماری ها به خصوص سرطان مصون نگه می دارد.
 
وی با اشاره به بیماری های سرطان بین افراد سنین ۵۵ تا ۶۰ سال بیان کرد: انجام ورزش های هوازی و خوردن دو لیوان شیر در روز موجب سوختن چربی های زاید و تاثیر بر روی حجم عضلات می شود.
 
مجدآرا در پایان خاطرنشان کرد: همدان به عنوان شهر پایلوت ماهیگیری انتخاب شده و روز گذشته مرکز پژوهش ماهیگیری در این شهر راه اندازی شد.
 
در پایان این برنامه ورزشی شاد و مفرح به قید قرعه به دو نفر از شرکت‌کنندگان خودور پراید و به دیگر شرکت کننددگان جوایزی نظیر هزینه سفر به عتبات عالیات، دوچرخه، کارت هدیه، لوازم خانگی و ... اهدا شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار