نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت:تاخیر در اجرای پروژه‌های احیای دریاچه ارومیه به هیچ عنوان پذیرفتنی نبوده و قابل توجیه نیست.

نادر قاضی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: همه راهکارهای کوتاه مدت‌، میان مدت و بلندمدت برای احیای دریاچه ارومیه مطالعه شده است، بنابراین از برپایی جلسات مختلف در این راستا خودداری کرده و باید وارد فاز اجرایی شد.

وی افزود:مردم شمال غرب کشور به ویژه آذربایجان غربی و حومه دریاچه ارومیه اجرای پروژه‌های احیای این دریاچه را به طور جدی از مسئولان خواستار هستند، بنابراین باید ضمن بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود نسبت به عملیاتی کردن پروژه‌های مصوب اقدام کرد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در طول چند سال اخیر ثابت کرده‌ایم مشکل‌ترین و غیرممکن‌ترین کارها را با موفقیت به ثمر می‌رسانیم، ادامه داد: نجات دریاچه ارومیه و جلوگیری از تبدیل آن به کویری وسیع نیز هدفی قابل تحقق است.

وی بر لزوم تجمیع منابع انسانی و مالی برای اجرای پرو‌ژه‌های احیای دریاچه ارومیه تاکید کرد و بیان داشت: همه مردم برای همکاری کردن با مسئولان در این زمینه آمادگی و اشتیاق لازم را دارند، بنابراین فقط باید مسئولان منابع مالی مورد نیاز را تخصیص داده و مقدمات کار را در این زمینه فراهم کنند.

انتهاي پيام/ش ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.