سرمربی تیم گهر گفت: مسئولیت شکست گهر در مقابل نیروی زمینی را می‌پذیرم، اما بهره‌بردار جدید هیچ کدام از تعهداتش را اجرا نکرده است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، محمد احمدزاده امروز در دورود در خصوص کسب نتایج نامطلوب تیم گهر در سه بازی گذشته این تیم و شکست خانگی مقابل نیروی زمینی در بازی گذشته گفت: در بازی اول خودمان در لیگ یک بازی با کیفیتی را نمایش دادیم و همچنین در بازی بعد یعنی مقابل نساجی قائم شهر با اینکه شکست تلخی را داشته‌ایم، اما فوتبال قابل قبولی را ارائه کردیم و در حال حاضر تیم در حال گرفتن شرایط بدتری به خودش است و من هم نمی‌توانم از آن رضایت داشته باشم، چه از نظر کیفیت بازی و چه از نظر نتیجه بازی.

وی افزود: شکست تیم بر عهده من است و من عدم نتیجه‌گیری در سه باز قبل را بر عهده می‌گیرم و باید مشکلات فنی و شکست‌ها به طور مستقیم با خود من ارتباط داشته باشد و من اصلاً از پاسخگویی فرار نمی‌کنم و همیشه پاسخگوی هواداران بوده و هستم.

سرمربی تیم گهر دورود ادامه داد: اما شرایط سختی را می‌گذرانیم در واقع ما در درگیری‌های مالکیت تیم داریم، از بین می‌رویم، یعنی دو گروه برای مالکیت این تیم از ابتدای کار آمده و وارد موضوعاتی شدند که متأسفانه درگیری این دو گروه مشکل را ایجاد کرد که همچنان مشکلات ما پابرجا است.

محمد احمدزاده با تاکید بر پذیرفتن مسئولیت نتایج این تیم اظهار داشت: به دلیل اینکه این اختلاف نظر از یک ماه پیش وجود داشته و نمی‌توان به سادگی از این جنگ‌های گرفتن مالکیت ساده گذشت، چراکه تا الان برای بازیکنان هیچ کاری انجام نداده‌اند و همچنین در فضای بسیار بدی داریم، زندگی می‌کنیم و به هیچ عنوان تعهدات باشگاه و بهره‌بردار نسبت به مجموعه تیم تحت هیچ عنوانی اجرا نشده است.

وی افزود: مشکلات بسیاری داریم، امکانات بسیار ضعیفی در اختیار داریم و من نمی‌خواهم شکست را توجیه کنم، بلکه می‌خواهم شرایط فعلی تیم را اعلام کنم و به دنبال آوردن بهانه برای تبرئه کردن خودم نیستم.

سرمربی تیم گهر دورود تصریح کرد: اطمینان داشته باشید، این نوع تیم‌داری به هیچ کجا نمی‌رسد، مطمئن  هستم، این شرایط اصلا بهبود نمی‌یابد و این هشداری است که من قبلا داده‌ام ولی هیچ واکنشی تاکنون ندیده‌ایم و هر روز کار ما بسیار سخت‌تر می‌شود.

احمدزاده با انتقاد از بهره‌بردار جدید تیم گهر گفت: این امر با آبرو و حیثیت همه ما بازی می‌شود و این برای هیچ کدام هم مهم نیست، ما را بلند کرده‌اند، آورده‌اند اینجا بدون اینکه ذره‌ای به تعهدات من و کل تیم عمل کنند و واقعا زندگی سختی را پشت سر می‌گذاریم و مطمئن هستم، با شرایط فعلی این موضوع همچنان ادامه دارد.

سرمربی تیم گهر در پاسخ به سئوال خبرنگار ما  مبنی بر اینکه چه مشکلاتی را تاکنون با آن مواجه شده‌اید، گفت: ما تعدادی از بازیکنان تیم کارت بازی آنها را سرپرست تیم با پول خودش گرفته است، تا بتوانیم با همین بازیکنان امروز بازی کنیم، در حال حاضر فدراسیون فوتبال 100میلیون تومان از تیم ما می‌خواهد و من دو بازیکن پشت خط دارم که نمی‌توانم از آنها استفاده کنم، چراکه تا پول فدراسیون را ندهیم، کارت بازی آنها را صادر نمی‌کند، حالا من چگونه از بازیکنانم استفاده کنم و نتیجه بگیرم؟

وی افزود: یعنی تعهدات فدراسیون هم پرداخت نشده پس با چنین شرایطی هیچ ضمانتی برای بهبودی آینده مقابل این تیم نیست، پس معتقد هستم، تا دیر نشده است، مسئولان بیایند و وارد ماجرا شوند، نه اینکه بگوییم چون فلان خریدار تیم را گرفته مسئولیت بر عهده آنها است، چراکه تیم مال این شهر است و این مشکلات مشکل شهر هم است و بیایم با هم فکر کنید که واقعاً چه مشکلاتی وجود دارد تا رفع شوند.

احمدزاده در رابطه با عملکرد بازیکنان تیمش در این بازی گفت: از هیچ بازیکنی رضایت نداشتم، چراکه اصلاً خوب بازی نکردیم، البته با وجود اینکه از عمکرد بازیکنانم به شدت ناراضی هستم، اما نباید 100 درصد تقصیر را برگردن آنها انداخت، چراکه روح و روانشان اصلاً آماده این بازی نیست و روز قبل از بازی به بهره‌بردار تیم گفتم که مشکل روحی ما آنقدر زیاد است که من شرایط تیم را اصلاً خوب نمی‌بینم./ج1

برچسب ها: فدراسیون ، سرمربی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.