فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا گفت: به همت نیرو‌های انتظامی شهرضا توانستیم در ۶ ماهه ابتدایی امسال بیش از شش میلیارد تومان کالای قاچاق در گلوگاه شهید امامی شهرضا کشف و ضبط کنیم.

به گزارش گروه استان ها باشگاه خبرنگاران؛ حمید امیرخانی شامگاه جمعه در جمع نمازگزاران مسجد صدیقه طاهره شهرضا اظهار کرد: در 6 ماهه نخست سال جاری نسبت به سال گذشته در زمینه کالای قاچاق با افزایش 28 درصدی روبرو بوده‌ایم و این نشان دهنده اقدامات خوب نیروی انتظامی برای مبارزه با قاچاق است.

وی با بیان اینکه این شهرستان از لحاظ امنیتی مقام دوم در استان اصفهان را دارد، تصریح کرد: این موفقیت با کمک و همکاری همه اقشار مردم و مسئولان این شهرستان به دست آمده و توانسته‌ایم با یاری مردم و مسئولان مقام دوم را از نظر تأمین امنیت به دست آوریم.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا با بیان اینکه 700 تماس منجر به خدمات مشاوره‌ای و راهنمایی مردم توسط اپراتورهای 110 شده، بیان کرد: شماره تلفن 197 متعلق به بازرسی ناجا است و مردم می توانند پیشنهادات، انتقادات و شکایات خود را با آن در میان بگذارند تا در زمان معین به آنها رسیدگی شود.

وی با بیان اینکه شماره تماس 116 مخصوص موارد امنیتی است، افزود: مردم در صورت برخورد با موارد مشکوک امنیتی با این شماره تماس بگیرند ومشکلات خود را با عوامل آن در میان بگذارند.

امیرخانی با اشاره به اهمیت پیشگیری از وقوع جرم اضافه کرد: هدف از برگزاری هفته ناجا شناساندن ماموریت‌های ناجا به جامعه است که بیش از صد ماموریت را شامل می شود.

انتهای پیام/ش ش

منبع: تسنیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.