مشاور رئیس شرکت عمران شهر پردیس گفت: کمبود هایی که در حوزه زیرساخت ها در مسکن مهر شهرپردیس وجود دارد زمان تحویل این هزاران واحد را به تعویق انداخته است از جمله کمبود های زیربنایی می توان به مشکل اجرایی مرحله دوم شبکه آب و فاضلاب در فاز 9 اشاره کرد .

علی اکبر فراشیانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت :در فاز هایی مانند 9 که ساخت مسکن مهر در آنها انجام گرفته است شاهد کمبود ها و مشکلات زیادی در زیرساخت ها هستیم بسیاری از این ساختمان ها در جریان سرعت ساخت و ساز در این منطقه به مرحله سفید کاری رسیده و در آستانه تکمیل قرار دارند.

وی با اشاره به مشکل اجرای مرحله دوم شبکه آب و فاضلاب در فاز 9مسکن مهر تصریح کرد :کمبود هایی که در حوزه زیرساخت ها در مسکن مهر شهرپردیس وجود دارد زمان تحویل این هزاران واحد را به تعویق انداخته است از جمله کمبود های زیربنایی می توان به مشکل اجرایی مرحله دوم شبکه آب و فاضلاب در فاز 9 اشاره کرد .

مشاور رئیس شرکت عمران شهر پردیس در ادامه این مطلب اضافه کرد :این مشکل باید برطرف شود تا ما بتوانیم بستر لازم را برای سایر خدمات زیر بنایی در شهرستان پردیس فراهم کنیم و در این رابطه خدمات بهتری را به مردم ارائه دهیم .

فراشیانی در خاتمه اظهار داشت :هدف ما ارائه خدمات زیربنایی در حوزه مسکن مهر به شهروندان ساکن این مناطق است تا در زمان استقرار در منازل خود با کمترین مشکل در بحث خدمات زیرساختی مواجه باشند ./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.