هنرمند معمار کشورمان گفت: :متاسفانه در سال های گذشته مدیریت این حوزه به دلیل نبود تفکرات کارشناسی از ضعف ها و کاستی های زیادی در بخش حفظ و بازسازی بناهای تاریخی در مناطق مختلف کشور لبریز شده است و این گذشته خاموش باید با مدیریت کارشناسی روشن شود .

عباس اخلاصی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد وضعیت حاکم بر حوزه معماری کشور گفت :اما و اگر های زیادی در حوزه مدیریت معماری کشور در ابعاد مختلف در اذهان علاقه مندان و هنرمندان ما در این حرفه ایجاد شده است .

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد : اول از هر اظهار نظری باید پاسخ سولاتی مانند مدیریت مادر حوزه معماری بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در راستای حفظ این هنر اصیل و قدیمی ایرانی چگونه بوده است و هزاران علامت سوال در ذهن مخاطبان در مورد معماری کشور به صورت شفاف مشخص شود .

این هنرمند معمار کشورمان با اشاره به این مخوضوع که تعصب نسبت به این فرهنگ و تمدن قوی به لحاظ تاریخی اجاز سکوت در مقابل بیان مشکلات و کمبود های موجود در حوزه معماری به ما نمی دهد تصریح کرد :اما تعصب نسبت به این فرهنگ و تمدن قوی به لحاظ تاریخی اجاز سکوت در مقابل بیان مشکلات و کمبود های موجود در حوزه معماری به ما نمی دهد .

اخلاصی نبود تفکرات کارشناسی در مدیریت معماری گذشته را عامل کاستی های موجود در حوزه معماری دانست و اظهارداشت:متاسفانه در سال های گذشته مدیریت این حوزه به دلیل نبود تفکرات کارشناسی از ضعف ها و کاستی های زیادی در بخش حفظ و بازسازی بناهای تاریخی در مناطق مختلف کشور لبریز شده است و این گذشته خاموش باید با مدیریت کارشناسی روشن شود./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.