مسئول مرکز بهداشت و درمان پردیس گفت: برای برخورد با شیوع این بیماری باید بهداشت سالم از سوی شهروندان رعایت شودو مراجه سریع بیمار به مراکز درمانی در تشخیص به موقع وبا مفید است .

دکتر زهرا جودی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت:شهر پردیس از بافت مهاجر پذیری و کارگری برخوردار است و شاهد آب های سطیحی در روستاهای این شهر هستیم به همین خاطر باید بررسی نکات مربوط به ابتلا به بیماری وبا مورد بررسی قرار بگیرد و رعایت بهداشت در این زمینه افزایش یابد .

وی در ادامه این مطلب با اشاره به اینکه این بیماری از کشور های هم مرز با ایران مانند پاکستان و افغانستان وارد کشور ما شده است تصریح کرد : این بیماری از کشور های هم مرز با ایران مانند پاکستان و افغانستان وارد کشور ما شده است برای برخورد با شیوع این بیماری باید بهداشت سالم از سوی شهروندان رعایت شود مراجه سریع بیمار به مراکز درمانی در تشخیص به موقع وبا مفید است .

مسئول مرکز بهداشت و درمان پردیس با تاکید بر اینکه این بیماری از طریق آب آلوده و عدم رعایت بهداشت فردی شیوع پیدا می کند اضافه کرد :این بیماری از طریق آب آلوده و عدم رعایت بهداشت فردی شیوع پیدا می کند و باید از سالم بودن آب آشامیدنی اطمینان داشت .

جودی نعمتی در خاتمه اظهارداشت :شستن دست ها در امر پیشگیری ازابتلا به بیماری وبا بسیار موثر است و شهروندان با رعایت این موارد می توانند از ابتلا به این بیماری در امان بمانند ./س


برچسب ها: بهداشت ، وبا ، آب ، روستا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.